langebæk 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2008 Hej Martin (Håndværker) 27 år og Jeanette (Speditør) 26 år. Vi har boet i Malmö siden nov. 2006. Sommeren 2007 købte vi lejlighed på Soprangatan i Almvik. Vi er friske på at lære nye folk at kende. Skriv endelig til os:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johnzie 12 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2008 Vi John(52) og Susanne(50) bor I Oxie kirkeby - Blekekullsvägen 45 siden 2007 Juni 18. Kommer fra 2860 (john) og 2300 (Susanne) Ungerne ialt 2 stk en af hver. (hun 28 Single) (2300) (han 22 Sammenboende med Mia)(2610) flyttede til Oxie /kristineberg i 2007 jubi 30 og 2007 Dec 03. ihenholdsvis nummer 72 og 22. Johnzie:love2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fam.Anton 10 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2008 Maiken, 35 år og Kristoffer, 27 år og hunden Anton (f. 13.2.08) en festlig westie som savner nogle legekammerater til en tur i en af de dejligt mange rästgårde - skriv endelig. 4a (selvom jeg ikke aner hvad det der "a" betyder, men de fleste andre skriver det, så det skal man nok? ) Flytter hertil september 2008 på Lindeborgsgatan 321, Lindeborg ;) Maiken Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2008 4a (selvom jeg ikke aner hvad det der "a" betyder, men de fleste andre skriver det, så det skal man nok? ) ;) Maiken Det :a er det samme som i gl:a som er en forkortelse for gamla. Hvis du på dit bedste svenske siger fyra (som 4 nogenlunde staves sådan) så er 4:a en anden måde at skrive fyra på. Men velkommen til. I skal nok blive glade for det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2008 Maiken, 35 år og Kristoffer, 27 år og hunden Anton (f. 13.2.08) en festlig westie som savner nogle legekammerater til en tur i en af de dejligt mange rästgårde - skriv endelig. 4a (selvom jeg ikke aner hvad det der "a" betyder, men de fleste andre skriver det, så det skal man nok? ) Flytter hertil september 2008 på Lindeborgsgatan 321, Lindeborg ;) Maiken helt bestemt betyder det :a "fjerde" og ikke fire Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cobitten 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2009 Torben, IT konsulent bor på Axel Danielssonsväg (Almvik) Har boet her siden april 2004 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2009 Gammel nyhed men har boet i malmø siden 2005. Familien består af mig selv Nicolai 31 og Lejla 34 og magnus på snart 5. Vi bor i gullvik på lyckesholmsgatan i rækkehus, men har lige købt villa på samme vej som vi overtager til august. Super forum det her, sjovt at der sku gå fire år før jeg kom på Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2009 men har boet i malmø siden 2005. Familien består af mig selv Nicolai 31 og Lejla 34 og magnus på snart 5. Vi bor i gullvik på lyckesholmsgatan i rækkehus, men har lige købt villa på samme vej som vi overtager til august. Super forum det her, sjovt at der sku gå fire år før jeg kom på Og velkommen til :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
svenskepige 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 jesper 22år katarina 21år bor Axel Danielssonsväg (Almvik) kom til sverige 2006.... er altid frisk på at møde nye mennesker.... :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pag1000 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2009 Peter A. G. Christensen 29 år Bor: Konsultgatan Købte lejlighed d. 1 dec -08 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thorup 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2009 Hej Nicklas 27år og Mie 25 år samt vores hund på 4 år bor i oxie på stensåkervägen. :D:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claudio 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2009 Klaus 31 år, Finansanalytiker (dansk) & Karin 29 år, Revisor (svensk) Jeg (Klaus) er flyttede til Malmö 1. maj 2009, mens Karin har boet her siden 2006. Nu bor vi sammen på Föreningsgatan i Rörsjöstaden men kigger efter noget større i VH. Vi vil meget gerne møde andre som vi kan dele interesser med bla. tænker vi begge på at starte på noget golf, mens jeg også elsker at løbe, cykle og spille fodbold. Er der i øvrigt nogen der følger MFF eller Redhawks? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
AndersNJ 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2009 Hej! Anders her, jeg er lige flyttet hertil for næsten en måned siden, og elsker virkelig Malmö, men kender faktisk kun 4 mennesker der bor her, derfor vil jeg utroligt gerne møde nogle nye mennesker? :) bare skriv en lille besked hvis i er i min aldersgruppe, så ka vi jo finde ud af noget bytur, hængen-ud, osv. :) bor i Elsstorp, på Sofierogatan nær Värnhem :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mengs 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2009 Persborg Hej, Jeg hedder Charlotte og har lige købt lejlighed på Uddeholmsgatan ved Persborg Station. Jeg er flyttet til Sverige, for at få familiesammenføring til min mand. Vi har en søn på 2 år. Er der andre der bor i det område? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites