Jump to content
BS

Hvem bor her så?

Recommended Posts

Vi John(52) og Susanne(50) bor I Oxie kirkeby - Blekekullsvägen 45 siden 2007 Juni 18. Kommer fra 2860 (john) og 2300 (Susanne) Ungerne ialt 2 stk en af hver. (hun 28 Single) (2300) (han 22 Sammenboende med Mia)(2610) flyttede til Oxie /kristineberg i 2007 jubi 30 og 2007 Dec 03. ihenholdsvis nummer 72 og 22. Johnzie:love2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Maiken, 35 år og Kristoffer, 27 år og hunden Anton (f. 13.2.08) en festlig westie som savner nogle legekammerater til en tur i en af de dejligt mange rästgårde - skriv endelig. 4a (selvom jeg ikke aner hvad det der "a" betyder, men de fleste andre skriver det, så det skal man nok? :new: ) Flytter hertil september 2008 på Lindeborgsgatan 321, Lindeborg ;) Maiken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
4a (selvom jeg ikke aner hvad det der "a" betyder, men de fleste andre skriver det, så det skal man nok? :new: ) ;) Maiken
Det :a er det samme som i gl:a som er en forkortelse for gamla. Hvis du på dit bedste svenske siger fyra (som 4 nogenlunde staves sådan) så er 4:a en anden måde at skrive fyra på. Men velkommen til. I skal nok blive glade for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Maiken, 35 år og Kristoffer, 27 år og hunden Anton (f. 13.2.08) en festlig westie som savner nogle legekammerater til en tur i en af de dejligt mange rästgårde - skriv endelig. 4a (selvom jeg ikke aner hvad det der "a" betyder, men de fleste andre skriver det, så det skal man nok? :new: ) Flytter hertil september 2008 på Lindeborgsgatan 321, Lindeborg ;) Maiken
helt bestemt betyder det :a "fjerde" og ikke fire

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gammel nyhed :new: men har boet i malmø siden 2005. Familien består af mig selv Nicolai 31 og Lejla 34 og magnus på snart 5. Vi bor i gullvik på lyckesholmsgatan i rækkehus, men har lige købt villa på samme vej som vi overtager til august. Super forum det her, sjovt at der sku gå fire år før jeg kom på :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:new: men har boet i malmø siden 2005. Familien består af mig selv Nicolai 31 og Lejla 34 og magnus på snart 5. Vi bor i gullvik på lyckesholmsgatan i rækkehus, men har lige købt villa på samme vej som vi overtager til august. Super forum det her, sjovt at der sku gå fire år før jeg kom på :rolleyes:
Og velkommen til :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Klaus 31 år, Finansanalytiker (dansk) & Karin 29 år, Revisor (svensk) Jeg (Klaus) er flyttede til Malmö 1. maj 2009, mens Karin har boet her siden 2006. Nu bor vi sammen på Föreningsgatan i Rörsjöstaden men kigger efter noget større i VH. Vi vil meget gerne møde andre som vi kan dele interesser med bla. tænker vi begge på at starte på noget golf, mens jeg også elsker at løbe, cykle og spille fodbold. Er der i øvrigt nogen der følger MFF eller Redhawks?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej! Anders her, jeg er lige flyttet hertil for næsten en måned siden, og elsker virkelig Malmö, men kender faktisk kun 4 mennesker der bor her, derfor vil jeg utroligt gerne møde nogle nye mennesker? :) bare skriv en lille besked hvis i er i min aldersgruppe, så ka vi jo finde ud af noget bytur, hængen-ud, osv. :) bor i Elsstorp, på Sofierogatan nær Värnhem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Persborg Hej, Jeg hedder Charlotte og har lige købt lejlighed på Uddeholmsgatan ved Persborg Station. Jeg er flyttet til Sverige, for at få familiesammenføring til min mand. Vi har en søn på 2 år. Er der andre der bor i det område?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites