laughingfrog 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2007 Må vel hellere presentere sig også..:P Mikael, 30 år, bor i Segevang i nordmalmø. Arbejder i DK, pt med biludstyr, starter dog 6-8-07 hos 3 i Fields... Så kom ind og sig hej når i skal burge telefoner... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skåning 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2007 jeg bor også her men flytter så snart.. :P ja jeg er pige på 25år,, födt og opvokset i malmö.. men flytter snart till danmark.. så ved i det.. så jeg gör lige det omvendte.. ska også skifte arbejde så bliver en hel del.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2007 ja jeg er pige på 25år,, födt og opvokset i malmö.. men flytter snart till danmark.. så ved i det.. så jeg gör lige det omvendte.. ska også skifte arbejde så bliver en hel del.. Jamen tillykke med det.!!!..Du må gerne låne min extra bizz....så Du allerede kan køre ikväll....... :laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Brunholm 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2007 Spørg løs... ja jeg er pige på 25år,, födt og opvokset i malmö.. men flytter snart till danmark.. så ved i det.. så jeg gör lige det omvendte.. ska også skifte arbejde så bliver en hel del.. Hvor skal du flytte hen, og hvad skal du arbejde med? Spørg endelig løs, ironisk nok så ved vi herinde nok sammenlagt væsentligt mere om at begå og klare sig i Danmark, end om det tilsvarende i Skåne :o Som du sikkert allerede har fundet ud af, så kan du faktisk også hente en del sproglig hjælp herinde. Endelig er jeg lidt nysgerrig: hvordan fandt du "Debatten"? Bedste hilsener, held og lykke med Danmark! Jesper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skåning 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2007 tja jeg ska flytta till Herlev og arbejde for danske dsb. lige nu arbejder jeg for DSB Sverige AB. og det hele sker her til september. :D sproglig hjälp for jeg en gang imellem af min käreste. men mine foräldrer kom faktist med båden i 80erne. så helt off med sproget er jeg altså ikke.. men kan ikke rigtigt huske hvordan jeg fandt siten. men det var nok en dag hvor man stenede foran pcn.. men tak for lykke önskningen. (hvis det nu er sådan man siger) hilsener fra moi Hvor skal du flytte hen, og hvad skal du arbejde med? Spørg endelig løs, ironisk nok så ved vi herinde nok sammenlagt væsentligt mere om at begå og klare sig i Danmark, end om det tilsvarende i Skåne :o Som du sikkert allerede har fundet ud af, så kan du faktisk også hente en del sproglig hjælp herinde. Endelig er jeg lidt nysgerrig: hvordan fandt du "Debatten"? Bedste hilsener, held og lykke med Danmark! Jesper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skåning 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2007 kommer faktist GRATIS over broen.. (med lidt forsinkelser en gang imellem.) Jamen tillykke med det.!!!..Du må gerne låne min extra bizz....så Du allerede kan køre ikväll....... :laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nullersdk 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2007 Flytte Til Herlev tja jeg ska flytta till Herlev og arbejde for danske dsb. lige nu arbejder jeg for DSB Sverige AB. og det hele sker her til september. :D sproglig hjälp for jeg en gang imellem af min käreste. men mine foräldrer kom faktist med båden i 80erne. så helt off med sproget er jeg altså ikke.. men kan ikke rigtigt huske hvordan jeg fandt siten. men det var nok en dag hvor man stenede foran pcn.. men tak for lykke önskningen. (hvis det nu er sådan man siger) hilsener fra moi Ja også held og lykke med din flytning og jobbet, er der noget du vil vide om Herlev, så spørg endelig løs, er selv født og opvokset i Herlev og har boet der i ca 30år inden jeg flyttede til Malmö :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skåning 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2007 hejsa hej. har ikke lige noget spörgsmål lige nu, men vem ved.. det måske kommer en dag.. hehe.. Ja også held og lykke med din flytning og jobbet' date=' er der noget du vil vide om Herlev, så spørg endelig løs, er selv født og opvokset i Herlev og har boet der i ca 30år inden jeg flyttede til Malmö :)[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lizzer 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 Bedre sent end aldrig ;) Vi har boet her siden slutningen af juni 06 og har en dejlig lejlighed lige ved Värnhemstorget. Christian er 29 og direktør for et mindre firma, der driver to studentercaféer i Kbh. Lisbeth er 30 og skriver speciale samtidig med at hun arbejder. Møffe er vores lille perserhankat på 7 år. Vi EEEELSKER at bo i Malmö! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 kommer faktist GRATIS over broen.. (med lidt forsinkelser en gang imellem.) Så er der alligevel nogle fordele med (DSB).....:) Held og lykke i det danske.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sach 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Hejsa, Vi har lige opdaget denne side og vil hermed præsentere os selv. Vi flyttede til Malmö d. 6/7 i år, nærmere Kirseberg området. Morten er 25 år og er speditør (i Brøndby) og er samtidig igang med en akademimerkonom uddannelse. Hodan er jordemoderstuderende og læser på jordemoderskolen i KBH. Vi vil lige kigge jeres præsentationer igennem, det kunne være sjovt at finde nogen der bor tæt på os:-) Vi er meget glade for at bo her!!! Velkommen til Malmö og Kirseberg, har selv boet her siden juli 2005 og ikke fortrudt et øjeblik. Bor mellem Beyers Park og kirken, hvor bor I henne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 Kan ikke huske om vi har skrevet i dette forum?? Men vi er Mette på 28 sosuhjælper i Vanløse, Rasmus på 32 Liftflytter hos BMS i Rødovre, Emma på 4 dagis i Ellstorp, Alma på 11mdr går hjemme med mor, vi bor også lige ved Värnhemstorget og har boet her præcis et år, vi fortryder kun at vi ikke er flyttet herover noget før, har kun haft positive oplevelser med alt.... Men Comhem sucks....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jordt 10 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2007 Christian, 30 år bor på Nicoloviusgatan i slotsstaden boet her siden september 2006 Malmø er en dejlig by...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest os5 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2007 Venner til vores børn. Hej, Vi er nye her men vores weekend børn søger danske legekammerater og unge til at være sammen med når de er her hveranden weekend. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2007 Hej, Vi er nye her men vores weekend børn søger danske legekammerater og unge til at være sammen med når de er her hveranden weekend. Velkommen til. Hvor gamle er jeres børn/unge, er det drenge eller piger? Vi har en weekend dreng på 13. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest os5 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2007 Velkommen til. Hvor gamle er jeres børn/unge' date=' er det drenge eller piger? Vi har en weekend dreng på 13.[/quote'] de 8.14,15, Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2007 de 8.14' date='15,[/quote'] Er det dreng eller pige på 14? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Palm 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2007 Monbijougatan,,,,, Bo100 Cristina 21 Lars 42,,,,gammel gris,,,,lol boede begge Holma hver forsig, saa hinanden paa toget bor nu sammen og gift,,,, ikke Holma mer,,,, yepiii,, MOUBIJOU r cool,,, badminton kl 21??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2007 Cristina 21 Lars 42,,,,gammel gris,,,,lol Sådan mester :thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mceesay 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 Hej alle Sød og (k)ærlig fyr som søger.... nåh nej, det er ikke her.. :p Mark Köpenhamnsvägen 11a, Slotsstaden Lejligheden er købt, men flytter først formelt ind i starten af januar 08. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ansyos 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 hejsa Jeg hedder Anya. Vi (kæresten og mig) flyttede herover i juli 06, og vi har ikke fortrudt det. Vi bor i Söderkulla, Södra Gulsparvsgatan.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Støving 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2008 Linda Støving inkl 1 stk mand og 2 hunde Sundskajen - Ön i Limhamn. Flyttet fra Cph Juli 2007 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest os5 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2008 Hej Hvor gamle er jeres weekend børn? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret February 10, 2008 Alderspresident? Data december 2008: Susan (48 og Financial assistent) og Mogens (52 og Teknisk chef) - stortrives her på Västra Hamn. Vi flyttede herover i december '05 - og dét har vi ikke fortrudt eet sekund... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2008 Nope Mogens, men måske second in linie - 52 - kom i 1999 flyttede ud 2005 - og tilbake igen 2006 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites