Allan og Line 10 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2007 nye vi er også lige flyttet herover, og har købt andel i Almvik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2007 vi er også lige flyttet herover' date=' og har købt andel i Almvik[/quote'] Velkommen til jer 2 også.:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2007 vi er også lige flyttet herover' date=' og har købt andel i Almvik[/quote']Velkommen til Landet Med Højt Til Himlen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Milla29 10 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2007 Hej Alle Jeg vil da også være med her:) Mathilde, 29år Amiralsgatan lige ved Nobeltorget siden 15.marts i år Går i skole ude i Sturup lufthavn Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2007 Hej Alle Jeg vil da også være med her:) Mathilde, 29år Amiralsgatan lige ved Nobeltorget siden 15.marts i år Går i skole ude i Sturup lufthavn Velkommen til. Hvilken skole kan man gå på derude? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gustaf 10 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2007 vi er også lige flyttet herover' date=' og har købt andel i Almvik[/quote'] Hvad er det egentlig i synes, der er irriterende? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rbuck 10 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2007 Hvad er det egentlig i synes' date=' der er irriterende?[/quote'] Jeg gætter på parkerings mulighederne, hehe. :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gustaf 10 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2007 Jeg gætter på parkerings mulighederne' date=' hehe. :([/quote'] Ja det er næsten umuligt at parkere nogle steder uden at det koster ... medmindre det er helligdag. Det er helt sikkert irriterende! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DoJo 10 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2007 ahhh,, der er altid en ledig gratis hvis man ser sig om, og så koster det 1 kr/timen så det er ikke så slemt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lorup 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2007 På tide. Flyttet til korrekt fora. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malgre 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2007 Så blev lejligheden købt.. Og jeg blev søreme også godkendt af foreningen.. 13.07.07 er dagen hvor hele herligheden overtages, og så skal der males og sættes i stand. Så hvis alt går efter planen, kan jeg kalde mig selv for beboer i Malmø, d. 13.08.07 :D Adressen er Thomsons Väg :) Glæder mig.....!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2007 Så blev lejligheden købt.. Og jeg blev søreme også godkendt af foreningen.. 13.07.07 er dagen hvor hele herligheden overtages, og så skal der males og sættes i stand. Så hvis alt går efter planen, kan jeg kalde mig selv for beboer i Malmø, d. 13.08.07 :D Adressen er Thomsons Väg :) Glæder mig.....!!! Velkommen til du :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gawc 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2007 Så blev lejligheden købt.. Og jeg blev søreme også godkendt af foreningen.. 13.07.07 er dagen hvor hele herligheden overtages, og så skal der males og sættes i stand. Så hvis alt går efter planen, kan jeg kalde mig selv for beboer i Malmø, d. 13.08.07 :D Adressen er Thomsons Väg :) Glæder mig.....!!! Ja, velkommen til da :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2007 Japp. Välkommen til Malmö Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rbuck 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2007 Velkommen. Du siger bare til når vi skal komme. Ikke for at male men for at drikke ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nikolaj 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2007 newbee så fandt jeg også siden... Har boet på spånehusvägen i östra sorgenfri siden 1. dec. og nu er der endelig sommerferie :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malgre 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2007 Velkommen. Du siger bare til når vi skal komme. Ikke for at male men for at drikke ;) Hæhæ det kan du alligevel ikke tåle :D Og Tak for alle velkomsterne iøvrigt :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
isaacs mor 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2007 Hey Tine 29, sygeplejerske i dk Torbjörn 27, teknikker i sv. Isaac 6 mdr, verdens vidunder... Bor i hus på solvändegatan og har väret her i to et halvt år, super skönt og bo i Malmö, finder for håbentlig snart en bygge grund i bunkeflo så vi kan få vores drömmehus:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aluxus 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2007 Hey Hey Alexandra og bjørn, 20 og 22år. Er flyttet til Kronolotsen på Sundsgatan ved Limhamn. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 Tilflytter Så er lejligheden også købt, og står til overtagelse seneste den 24. i den her måned. Sopranganten 14:th2: Hilsen Pernille Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 Så er lejligheden også købt, og står til overtagelse seneste den 24. i den her måned. Sopranganten 14:th2: Hilsen Pernille Til lykke, god flytning og velkommen til :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mickiii 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 Så er det snart Hej, Så melder vi snart vores ankomst til Sverige - Bostadsrätt i Husie / Stenkällan, nærmere bestemt lige her (Laangt link): http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?z=1&cx=1328060&cy=6164750&PointX=1328060&PointY=6164750&referrer=SearchCombi.aspx&var=b%E4ckah%E4stgatan%2048&wflWhite=1a1b&wflPink=4a&SearchType=4&name=Bäckahästgatan%2048&weather=false&showTraffic=false Min kæreste Diana er 26 og arbejder som klinikassistent hos en tandlæge i København og jeg selv er 25 og arbejder som Business Intelligence konsulent lige ved Sluseholmen, Kbh. SV. Uhh, ja og så skulle de sidste brikker snart være faldet på plads, så der forhåbentlig inden længe står en ny Golf GTI i indkørslen :o) Stor hilsen herfra! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Chris 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2007 Tilbage i Malmö Hej allesammen Christian 27år, Elektriker. Bor på Ormvråksgatan 5, fra d. 19-07-2007. Flyttede til SE i januar 2005 med ex-kæresten i en hyreslägenhet i Malmö, derefter vi købte hus i Skegrie(Trelleborg). Men det blev kun for en kort fornøjelse. For nu er huset solgt og man blevet single. . . Yeha og det bliver sku lækkert at komme tilbage til dejlige Malmö. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Else 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 Tygelsjö lige om lidt... Flyttekuller Else (35), Jonas (35), Matilde (8), Laura (7) lander d. 27. 7 i Tygelsjö fra Nørrebro. Arbejder fortsat i DK med hhv psykiatri og salg - ikke samme sted ;) Glæder os vildt, men der kørt lidt sur i diverse papirer og kasser. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nullersdk 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 Ny i Sverige Flyttekuller Else (35), Jonas (35), Matilde (8), Laura (7) lander d. 27. 7 i Tygelsjö fra Nørrebro. Arbejder fortsat i DK med hhv psykiatri og salg - ikke samme sted ;) Glæder os vildt, men der kørt lidt sur i diverse papirer og kasser. Hejsa Og Velkommen Til Mvh. Carsten :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites