Jump to content
BS

Hvem bor her så?

Recommended Posts

Hej Alle Jeg vil da også være med her:) Mathilde, 29år Amiralsgatan lige ved Nobeltorget siden 15.marts i år Går i skole ude i Sturup lufthavn :new:
Velkommen til. Hvilken skole kan man gå på derude?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så blev lejligheden købt.. Og jeg blev søreme også godkendt af foreningen.. 13.07.07 er dagen hvor hele herligheden overtages, og så skal der males og sættes i stand. Så hvis alt går efter planen, kan jeg kalde mig selv for beboer i Malmø, d. 13.08.07 :D Adressen er Thomsons Väg :) Glæder mig.....!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så blev lejligheden købt.. Og jeg blev søreme også godkendt af foreningen.. 13.07.07 er dagen hvor hele herligheden overtages, og så skal der males og sættes i stand. Så hvis alt går efter planen, kan jeg kalde mig selv for beboer i Malmø, d. 13.08.07 :D Adressen er Thomsons Väg :) Glæder mig.....!!!
Velkommen til du :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, velkommen til da :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey Tine 29, sygeplejerske i dk Torbjörn 27, teknikker i sv. Isaac 6 mdr, verdens vidunder... Bor i hus på solvändegatan og har väret her i to et halvt år, super skönt og bo i Malmö, finder for håbentlig snart en bygge grund i bunkeflo så vi kan få vores drömmehus:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det snart Hej, Så melder vi snart vores ankomst til Sverige - Bostadsrätt i Husie / Stenkällan, nærmere bestemt lige her (Laangt link): http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?z=1&cx=1328060&cy=6164750&PointX=1328060&PointY=6164750&referrer=SearchCombi.aspx&var=b%E4ckah%E4stgatan%2048&wflWhite=1a1b&wflPink=4a&SearchType=4&name=Bäckahästgatan%2048&weather=false&showTraffic=false Min kæreste Diana er 26 og arbejder som klinikassistent hos en tandlæge i København og jeg selv er 25 og arbejder som Business Intelligence konsulent lige ved Sluseholmen, Kbh. SV. Uhh, ja og så skulle de sidste brikker snart være faldet på plads, så der forhåbentlig inden længe står en ny Golf GTI i indkørslen :o) Stor hilsen herfra!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tilbage i Malmö Hej allesammen Christian 27år, Elektriker. Bor på Ormvråksgatan 5, fra d. 19-07-2007. Flyttede til SE i januar 2005 med ex-kæresten i en hyreslägenhet i Malmö, derefter vi købte hus i Skegrie(Trelleborg). Men det blev kun for en kort fornøjelse. For nu er huset solgt og man blevet single. . . Yeha og det bliver sku lækkert at komme tilbage til dejlige Malmö.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tygelsjö lige om lidt... :rolleye: Flyttekuller Else (35), Jonas (35), Matilde (8), Laura (7) lander d. 27. 7 i Tygelsjö fra Nørrebro. Arbejder fortsat i DK med hhv psykiatri og salg - ikke samme sted ;) Glæder os vildt, men der kørt lidt sur i diverse papirer og kasser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ny i Sverige

:rolleye: Flyttekuller Else (35), Jonas (35), Matilde (8), Laura (7) lander d. 27. 7 i Tygelsjö fra Nørrebro. Arbejder fortsat i DK med hhv psykiatri og salg - ikke samme sted ;) Glæder os vildt, men der kørt lidt sur i diverse papirer og kasser.
Hejsa Og Velkommen Til Mvh. Carsten :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites