Jump to content
BS

Hvem bor her så?

Recommended Posts

Hejsan :new: Flyttede ind i weekenden 30. oktober 2006 Jeg har den sødeste nabo, en gammel dame, der er enorm snaksaglig. Da hun forskrækkede mig sent kl 01.15 :tongue2: (det var en sen flytning), oplyste hun mig at vi kun var naboer en måned endnu. :th2: Derefter får jeg selskab af et dansk par som nabo... Fed velkomst :laugh: Rehan 31 år Statistgatan 18, Lindeborg
Ja det må du nok sige. Det er ikke en standard velkomst kan jeg forsikre dig om. Velkommen til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bor her også :) Den 1/6-06 blev vi de glade ejere af Fajansvägen 145 i Oxie. Et hyggeligt lille rækkehus der trænger til en hvis modernisering :) Nu er køkkenet næsten færdigt og vi går og overvejer hvad næste projekt skal være. Vi er: Anja, 21 og sygeplejerskestuderende i Kbh & Søren, 32 og driftsleder i vognmandsfirma i Holte Hvis I skulle komme forbi så bare ring på vi er altid gode for en kop kaffe eller lign .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den 1/6-06 blev vi de glade ejere af Fajansvägen 145 i Oxie. Et hyggeligt lille rækkehus der trænger til en hvis modernisering :) Nu er køkkenet næsten færdigt og vi går og overvejer hvad næste projekt skal være. Vi er: Anja, 21 og sygeplejerskestuderende i Kbh & Søren, 32 og driftsleder i vognmandsfirma i Holte Hvis I skulle komme forbi så bare ring på vi er altid gode for en kop kaffe eller lign .
Hej med Jer Jeg har kun forskellige tilfælde opdaget to af mine venner bor med deres koner og børn i Oxie...:cool: Så det kan da godt være vi løber ind i hinanden:th2: Rehan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kasper 24 - System Administrator i Kbh. Har lige købt bostadsrätt i Almvik, Serenadgatan 24. :) Er ved at gøre den lejligheden i stand og regner med endeligt at flytte over d. 1. november. :new:
Til Kaw Velkommen til Almvik, Serenadgatan 24 :th2: Bor selv nede i nr 4 (lavhusene). Du kan jo sige til hvis du evt. skal have en hjælpende hånd eller der er andet man kan hjælpe med. Du kan altid få min mail hvis du er interresseret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Til Kaw Velkommen til Almvik, Serenadgatan 24 :th2: Bor selv nede i nr 4 (lavhusene). Du kan jo sige til hvis du evt. skal have en hjælpende hånd eller der er andet man kan hjælpe med. Du kan altid få min mail hvis du er interresseret.
Tak for det. :) Jeg sender lige en besked. Skal iøvrigt over og fjerne tapet i aften (wohoo), så hvis der er nogen der bor i området der har lyst til at kigge forbi og hilse på, så er i meget velkommen! Ved ikke lige om navneskiltet er blevet skiftet, men bor på 16:e, døren lige rundt om hjørnet når man kommer ud fra elevatoren. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeppe 24 & Søssan 23. Vi har lige købt en bostadsrätt på Balladgatan i Almvik. Vi er lige flyttet ind her Søndag d. 15/10-06. Håber vi får en god tid her i Malmø med nogle nye venner og bekendte :)
Vil da også lige sige velkomme til, ikke mindst til Almvik. Bor selv over på den anden sige af Munkehättegatan, over bag højhusene. Det kan jo være at vi mødes i Netto :th2: eller et andet sted :) Så hvis det skulle være brug for en hjælpende hånd så er der lige nogen i nærheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

John. 35 år. Arbejder som .NET udvikler/konsulent i DK. Margareta. 32 år. Sygerplejerske på MAS. Bor på Kronborgsvägen på 4. år..

Netop flyttet ind i bostadrätt på Roskildevägen ved Pildammsparken :th2:
Velkommen til - Vi er jo næsten naboer :). Er det Ringsted foreningen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er huset i Lövestad solgt og huset på Almhögsgatan (tæt på E-on skorstenen og Mobilia) i Almhög indtaget den 1. oktober. Vi er Dan på 35, HR mand, Pia på 34, Pensions kvinde, Patrick på 10, skole i Dragør, William på snart 3, vuggestue på Holmen, Marius og Victoria på 8 mdr., snart vuggestue på Holmen. Vi er vildt glade for igen at være kommet til byen efter 3 1/2 år ude på ôsterlen. Tænk at vi kan handle til kl 22 i Ica Maxi - SKØØØNT. Og alting er lige ved siden af - INCL Wonderful Copenhagen. Ser frem til at møde jer i butikkerne mv. rundt omkring :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så er huset i Lövestad solgt og huset på Almhögsgatan (tæt på E-on skorstenen og Mobilia) i Almhög indtaget den 1. oktober. Vi er Dan på 35, HR mand, Pia på 34, Pensions kvinde, Patrick på 10, skole i Dragør, William på snart 3, vuggestue på Holmen, Marius og Victoria på 8 mdr., snart vuggestue på Holmen. Vi er vildt glade for igen at være kommet til byen efter 3 1/2 år ude på ôsterlen. Tænk at vi kan handle til kl 22 i Ica Maxi - SKØØØNT. Og alting er lige ved siden af - INCL Wonderful Copenhagen. Ser frem til at møde jer i butikkerne mv. rundt omkring :-)
Ja velkommen til. Så er vi jo nærmest naboer. Dejligt stille og roligt område.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
John. 35 år. Arbejder som .NET udvikler/konsulent i DK. Margareta. 32 år. Sygerplejerske på MAS. Bor på Kronborgsvägen på 4. år.. Velkommen til - Vi er jo næsten naboer :). Er det Ringsted foreningen?
Hejsa og takker ...nej det er Bellevue :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg også taget de første skridt - hentede nøglerne i onsdags (1/11-06). Har købt en 2:a bostadsrätt på Salongsgatan 24A. Er ikke helt flyttet endnu - skal lige ud og have købt møbler, så der går nok en uge eller to før jeg flytter rigtigt :) Lasse, 26 år. Arbejder som IT-Manager i Kbh city.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites