BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2006 Hejsan Flyttede ind i weekenden 30. oktober 2006 Jeg har den sødeste nabo, en gammel dame, der er enorm snaksaglig. Da hun forskrækkede mig sent kl 01.15 (det var en sen flytning), oplyste hun mig at vi kun var naboer en måned endnu. :th2: Derefter får jeg selskab af et dansk par som nabo... Fed velkomst Rehan 31 år Statistgatan 18, Lindeborg Ja det må du nok sige. Det er ikke en standard velkomst kan jeg forsikre dig om. Velkommen til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2006 Hejsan Flyttede ind i weekenden 30. oktober 2006 Jamen tillykke med at du flyttede ind om 27 dage, altid rart at være i god tid Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2006 Da vi kom sidste år var der nu også en flink nabo, som var en halvfuld svensker (Det var en lørdag aften), der hjalp med at flytte ind. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anja 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2006 Vi bor her også :) Den 1/6-06 blev vi de glade ejere af Fajansvägen 145 i Oxie. Et hyggeligt lille rækkehus der trænger til en hvis modernisering :) Nu er køkkenet næsten færdigt og vi går og overvejer hvad næste projekt skal være. Vi er: Anja, 21 og sygeplejerskestuderende i Kbh & Søren, 32 og driftsleder i vognmandsfirma i Holte Hvis I skulle komme forbi så bare ring på vi er altid gode for en kop kaffe eller lign . Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2006 Jamen velkommen til.. Håber i bliver glade derude.. og det med kaffen.. det ved man aldrig om ikke man dumper forbi :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2006 Hvis I skulle komme forbi så bare ring på vi er altid gode for en kop kaffe eller lign .Velkommen herhid...og Oxie-kaffe plejer at være ganske ok :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anja 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2006 Velkommen herhid...og Oxie-kaffe plejer at være ganske ok :) Det er dansk øko-kaffe, ikke noget med skåneröst endnu I skal være velkomne :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2006 Det er dansk øko-kaffe' date=' ikke noget med skåneröst endnu [/quote']Larme/råbe-kaffe...eller valgkaffe...hmm...nej, ok - skal nok lade være med at drille ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Khan 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2006 Jamen tillykke med at du flyttede ind om 27 dage' date=' altid rart at være i god tid [/quote'] Ja... ok !!! :( 30. september 2006 Det er godt med den rette humor :D Rehan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Khan 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2006 Den 1/6-06 blev vi de glade ejere af Fajansvägen 145 i Oxie. Et hyggeligt lille rækkehus der trænger til en hvis modernisering :) Nu er køkkenet næsten færdigt og vi går og overvejer hvad næste projekt skal være. Vi er: Anja, 21 og sygeplejerskestuderende i Kbh & Søren, 32 og driftsleder i vognmandsfirma i Holte Hvis I skulle komme forbi så bare ring på vi er altid gode for en kop kaffe eller lign . Hej med Jer Jeg har kun forskellige tilfælde opdaget to af mine venner bor med deres koner og børn i Oxie... Så det kan da godt være vi løber ind i hinanden:th2: Rehan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kaw 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2006 Kasper 24 - System Administrator i Kbh. Har lige købt bostadsrätt i Almvik, Serenadgatan 24. :) Er ved at gøre lejligheden i stand og regner med endeligt at flytte over d. 1. november. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pfrylle 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2006 Kasper 24 - System Administrator i Kbh. Har lige købt bostadsrätt i Almvik, Serenadgatan 24. :) Er ved at gøre den lejligheden i stand og regner med endeligt at flytte over d. 1. november. Til Kaw Velkommen til Almvik, Serenadgatan 24 :th2: Bor selv nede i nr 4 (lavhusene). Du kan jo sige til hvis du evt. skal have en hjælpende hånd eller der er andet man kan hjælpe med. Du kan altid få min mail hvis du er interresseret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kaw 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2006 Til Kaw Velkommen til Almvik, Serenadgatan 24 :th2: Bor selv nede i nr 4 (lavhusene). Du kan jo sige til hvis du evt. skal have en hjælpende hånd eller der er andet man kan hjælpe med. Du kan altid få min mail hvis du er interresseret.Tak for det. :) Jeg sender lige en besked. Skal iøvrigt over og fjerne tapet i aften (wohoo), så hvis der er nogen der bor i området der har lyst til at kigge forbi og hilse på, så er i meget velkommen! Ved ikke lige om navneskiltet er blevet skiftet, men bor på 16:e, døren lige rundt om hjørnet når man kommer ud fra elevatoren. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jeppe 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2006 Jeppe 24 & Søssan 23. Vi har lige købt en bostadsrätt på Balladgatan i Almvik. Vi er lige flyttet ind her Søndag d. 15/10-06. Håber vi får en god tid her i Malmø med nogle nye venner og bekendte :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bullet-BP 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2006 Hejsa, Nikoline 30 og Kim 28, Netop flyttet ind i bostadrätt på Roskildevägen ved Pildammsparken :th2: Mvh Kim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2006 Velkommen til både Nikoline, Kim, Jeppe og Søssan. Skal sq nok blive glade for det i længden :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pfrylle 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 Jeppe 24 & Søssan 23. Vi har lige købt en bostadsrätt på Balladgatan i Almvik. Vi er lige flyttet ind her Søndag d. 15/10-06. Håber vi får en god tid her i Malmø med nogle nye venner og bekendte :) Vil da også lige sige velkomme til, ikke mindst til Almvik. Bor selv over på den anden sige af Munkehättegatan, over bag højhusene. Det kan jo være at vi mødes i Netto :th2: eller et andet sted :) Så hvis det skulle være brug for en hjælpende hånd så er der lige nogen i nærheden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2006 John. 35 år. Arbejder som .NET udvikler/konsulent i DK. Margareta. 32 år. Sygerplejerske på MAS. Bor på Kronborgsvägen på 4. år.. Netop flyttet ind i bostadrätt på Roskildevägen ved Pildammsparken :th2: Velkommen til - Vi er jo næsten naboer :). Er det Ringsted foreningen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2006 Så er huset i Lövestad solgt og huset på Almhögsgatan (tæt på E-on skorstenen og Mobilia) i Almhög indtaget den 1. oktober. Vi er Dan på 35, HR mand, Pia på 34, Pensions kvinde, Patrick på 10, skole i Dragør, William på snart 3, vuggestue på Holmen, Marius og Victoria på 8 mdr., snart vuggestue på Holmen. Vi er vildt glade for igen at være kommet til byen efter 3 1/2 år ude på ôsterlen. Tænk at vi kan handle til kl 22 i Ica Maxi - SKØØØNT. Og alting er lige ved siden af - INCL Wonderful Copenhagen. Ser frem til at møde jer i butikkerne mv. rundt omkring :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2006 Så er huset i Lövestad solgt og huset på Almhögsgatan (tæt på E-on skorstenen og Mobilia) i Almhög indtaget den 1. oktober. Velkommen til.. dejligt stille og roligt nabolag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2006 Så er huset i Lövestad solgt og huset på Almhögsgatan (tæt på E-on skorstenen og Mobilia) i Almhög indtaget den 1. oktober. Vi er Dan på 35, HR mand, Pia på 34, Pensions kvinde, Patrick på 10, skole i Dragør, William på snart 3, vuggestue på Holmen, Marius og Victoria på 8 mdr., snart vuggestue på Holmen. Vi er vildt glade for igen at være kommet til byen efter 3 1/2 år ude på ôsterlen. Tænk at vi kan handle til kl 22 i Ica Maxi - SKØØØNT. Og alting er lige ved siden af - INCL Wonderful Copenhagen. Ser frem til at møde jer i butikkerne mv. rundt omkring :-) Ja velkommen til. Så er vi jo nærmest naboer. Dejligt stille og roligt område. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Og i dag.... .... Er vi bosat i Kiviksgatan!!! Nøj hvor bliver det godt endelig at komme derover! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bullet-BP 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2006 John. 35 år. Arbejder som .NET udvikler/konsulent i DK. Margareta. 32 år. Sygerplejerske på MAS. Bor på Kronborgsvägen på 4. år.. Velkommen til - Vi er jo næsten naboer :). Er det Ringsted foreningen? Hejsa og takker ...nej det er Bellevue :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rbuck 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2006 Almvik Serenadgatan Malmö Er nok et halvt år gammel - så det løber op i 32(½)år Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse S 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2006 Så har jeg også taget de første skridt - hentede nøglerne i onsdags (1/11-06). Har købt en 2:a bostadsrätt på Salongsgatan 24A. Er ikke helt flyttet endnu - skal lige ud og have købt møbler, så der går nok en uge eller to før jeg flytter rigtigt :) Lasse, 26 år. Arbejder som IT-Manager i Kbh city. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites