Jump to content
BS

Hvem bor her så?

Recommended Posts

Ups' date= om 15 dage - der har jeg Blobbeloppen hjemme og hun drikker endnu ikke øl. Men weekenden efter - fx lørdag d. 19. - er hun hos sit fædrende ophav, så det var kanske en mulighed? Dvs. hvis folk er indstillet på teenage-stilen; bajer-og-båndoptager og minus møbler i nævneværdig grad. Crashing er osse muligt; i telt, på liggeunderlag eller bare ligeud af landevejen; først til senge-mølle. - Når nu jeg ikke har valgt at placere mig centralt i Malmö. :)
uhm, lyder som en spændende ide

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hay :new: Hej alle.. Så vil vi også melde os på banen... Vi flyttede hertil i april og har IKKE tænkt os at flytte fra Malmø igen.. Vi hedder Dorthe og Lars og er henholdsvis 39 og 43 .. Vi bor her på Köpmansgatan i Södra Sofielund sammen med vores to mizzekatzen Sophie og Felix..Alle 4 er vi faldet godt til og svensken er jo egentlig et ganske rart folkefærd... Og så lige en indskudt :fight: bemærkning...God side det her

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Velkommen til Malmö og siden her. Jeg har et spørgsmål vedr. området I bor i, da vi overvejer at flytte dertil. Vi har været ude og "snuse" lidt rundt, men har svært ved at danne os et overblik. Fordomme er der masser, derfor kunne det være rart med en saglig vurdering fra nogen som faktisk bor der. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Hej Velkommen til Malmö og siden her. Jeg har et spørgsmål vedr. området I bor i, da vi overvejer at flytte dertil. Vi har været ude og "snuse" lidt rundt, men har svært ved at danne os et overblik. Fordomme er der masser, derfor kunne det være rart med en saglig vurdering fra nogen som faktisk bor der. :)
Hvilket område tænker du på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Jeg tænker på Södre Sofielund' date=' ken der du måske noget il dette område?[/quote'] Ikke umiddelbart =) .. Men prøv at søge på Sofielund herinde, jeg tror der er nogle som bor der =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Södre Sofielund Hej abejoh Som du har kunne læse bor min kæreste Lars og jeg i det område.. Vi har boet her siden april måned og er faktisk ved at falde ret godt til. Vi kendte INTET til området da vi flyttede hertil..Det er rimeligt uoverskueligt når man ikke kender byen i forvejen.. Man kan jo se at det er et område hvor der bor mange fra andre kulturer( vi boede på nørrebro så det var vi vant til) når man ser på de forretninger osv som findes i området..Nu skal det så siges at da vi så på stedet og besluttede os for at købe var det vinter og dermed ret stille.. Hvad vi siden har fundet ud af er at der er utrolig meget liv i gaderne , mange børn som leger i den gård som støder op til vores og dermed en del uro..Vi har dog ikke oplevet optøjer og indbrud i bilen ( som vi faktisk blev advaret om .. I de første måneder vi boede her talte vi meget om muligvis at flytte igen...Men men men...Vi har fået en lejlighed vi er glade for ( har sat den totalt i stand)og rent faktisk er vi glade for at være her..Der er smaddergode indkøbsmuligheder..Og BILLIGT!! Desuden er her gratis parkering i området som også er værd at tage med..Har jo hørt fra andre at man kun kan købe parkering for 14 dage af gangen.. Nå men jeg håber i kan bruge disse oplysninger til noget... MVH Dorthe :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ankomst Hejsan :new: Flyttede ind i weekenden 30. oktober 2006 Jeg har den sødeste nabo, en gammel dame, der er enorm snaksaglig. Da hun forskrækkede mig sent kl 01.15 :tongue2: (det var en sen flytning), oplyste hun mig at vi kun var naboer en måned endnu. :th2: Derefter får jeg selskab af et dansk par som nabo... Fed velkomst :laugh: Rehan 31 år Statistgatan 18, Lindeborg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites