TheMustangMan 10 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2005 Monika 32 og Peter 32 Siden august 2005 (og bliver her) Sadelmakarebyn i Annestad Én 32! Der er kun én 32!!! ;) Kenny 23 Mölledalsgatan, Bulltofta. Fra 16/12-05 Arbejder til daglig med IT i Danmark. Interesser: FCK, Mustangs, og øl ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christian76 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2005 >>Interesser: FCK Det ville jeg ikke offentligt reklamere med.... Christian, Annie og Zafira Carl Gustafsväg, lige ved Södervärn Boet her 2,5 år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Svensk- Karolin 10 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2005 Malmö-danskar sökes! HEJ! Mitt namn är karolin och jag arbetar i ett projekt som undersöker integrationen i Öresundsregionen. Jag vill GÄRNA få kontakt med danskar som bor i Malmö. Jag vill träffa er och prata om eran syn på Sverige och det svenska, om möjligheter och problem som dansk i Sverige och om livet i stort. Jag har gjort ett flertal intervjuer med människor från olika länder som är boeende i Malmö och nu är det på tiden att personer med dansk bakgrund får komma till tals. Projektet är ett seriöst projekt som kommer att resultera i en bok. Helst ska ni ha bott i Malmö i några eller många år! HÖR AV ER NU!!! Karolin_johansson@yahoo.com tel: 0705246999 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
elpedro 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2005 Er det snyd at skrive sig på inden man er flyttet? Men anyways; Peter (26), Rikke (33) og første arving forventes at ankomme medio juni (hvorfor et hus i Malmö er endnu mere at foretrække end en 2v på Østerbro...). Begge IT-nørder, StarWars nørder, og efter et par års træning er Rikke nu også ved at være en ordentlig FCK-fan. "Ikke noget at reklamere med"? pftuh! Forza FC! (udover de idioter der gatecrashede et tog i torsdags...) Flytter ind på Marietorps Alle den 3/3 2006. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2005 Så er jeg også på vej... Ja, så ser det ud til at huset i DK er solgt pr. midten af januar '06 - jeg forventer at finde en lejebolig i Malmø pr. starten af januar (ja, det er snart, især med juleferie osv. ind imellem), have et par uger med begge boliger, og få flyttet alle ting i ro og mag, få ordnet det administrative i flytningen med personnummer, osv. Fra denne lejebolig vil jeg så stille og roligt blive svansk , lære de forskellige områder/bydele at kende og sørge for at finde en bostadsrät som jeg ikke ærgrer mig over efterfølgende. Hov, det blev vist en længere smøre af ligegyldigheder, men bottomline: Here I come... btw: også FCK-fan :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Niels 10 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2005 Nu kommer vi også…. Jeg kan se, at andre og skriver før de er ankommet… Vi, Mie (43), Niels (38) ankommer først i februar. Vi har købt et hus på Ekholmsgatan 24, Gullvik… Vi glæder os til ankomsten… ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Clisse 10 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2005 Claus (25) Flyttede ind på Serenadgatan 1/9-05 Jeg kan endnu ikke se hvorfor, jeg nogensinde skulle flytte hjem igen:-) - Claus Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Morten K 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2006 Morten 22, Vognmager afdelingen i Andeby til Februar. Glæder mig uhyggeligt meget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Birgitte 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2006 Birgitte(22) og Brian(26) samt vores norske skovkat Pumba. Rödkullastigen/Eriksfältgatan Siden sp. 2005 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2006 Velkommen til nabolaget.. (selvom i måske flyttede ind lige før mig? Hvis sp.=septemer :) ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2006 Birgitte: Ja velkommen til. Når jeg ikke er nordpå bor jeg på Solvändegatan 1C. Så velkommen til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Party 10 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2006 Kent Larsen (25) Serenadgaten (Almvik) boet i sverige 3 år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas 10 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2006 Andreas (23) & Mie (27) Snödroppsgatan, Holma. Andreas boet her 2½ år og Mie tilflytter pr.1/3-06. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Merethe 10 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2006 Hej med jer... Velkommen til. Glæder mig til at blive inviteret på kaffe en dag.... :) Andreas (23) & Mie (27) Snödroppsgatan, Holma. Andreas boet her 2½ år og Mie tilflytter pr.1/3-06. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frantzdatter 10 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2006 Hej hej Morgan 32 - selvstændig it-konsulent Charlotte 25 - studerende (sprognørd) og katten Alfred 1 - el gato loco Stenbocksgatan, rørsjøstaden siden 1.12.2005 - Og vi er meget glade for det :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2006 Hej med jer... Velkommen til. Glæder mig til at blive inviteret på kaffe en dag.... :) Hej Merethe, det finder vi helt sikkert ud af, når vi en gang er kommet ordenligt på plads i den nye lejlighed :th2: Hilsen Mie og Andreas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2006 Claus, 31 år - Selvstændig Ön - Limhamn siden okt. 2003 Gamla Västa efterår 2007 når min nye lejlighed bliver færdig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Katie 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2006 Katja 25, Martin 28 og Malou 5. Vi bor på Serenadgatan på 2 år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Birgitte 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2006 :) Velkommen til nabolaget.. (selvom i måske flyttede ind lige før mig? Hvis sp.=septemer :) ) sp.= september. Og mange tak :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Walle 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2006 Hej Jeg hedder Suzanne, er 28 år og bor lige pt i Valby-Danmark. Men til efteråret 2006 flytter jeg til Almhög-Malmø. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2006 Hej Jeg hedder Klaus, og er lige fyldt 30 Snart skal jeg flytte over til Västra Hamnen på Sundspromenaden 5 i en hyresrätt. Har fået loving på den, og kan flytte ind meget snart. Jeg skal bare lige have solgt min Østerbro lejlighed før jeg officielt flytter eftersom jeg ikke synes, at det vil være videre sjovt at betale svensk realisationsskat af gevinsten på min danske lejlighed som jeg har haft i 6 år. Forøvrigt, tusind tak til dem herinde, som har gjort opmærksom på denne uhyrligt vilde og blodige skattefælde, som jeg godt kunne have faldet i. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ThomasNielsen 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2006 Annestad Thomas, 30 år Flytter ind i min nye lejlighed i Annestad d. 17/2-2006 :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
IdaJo 10 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2006 Hej! Er ganske ny her... Ville gerne finde en passende tråd, som jeg kunne kaste mig ud i, og denne var jo perfekt! :) Ida, 21 Bor i lejlighed i Nydala sammen med min kæreste, Sebastian (også 21). Har boet her siden juni 2005. Inden havde vi boet 'andrahands' i Ellstorp ca. 1 år... Jeg læser engelsk på Universitetet i København og Seb arbejder på fritidshjem i Tårnby. Han vil dog gerne starte på noget uddannelse her i Malmø til efteråret. Kan lige tilføjes at vi har en dejlig hvid schæfer, som hedder Shinga. Kan se at mange tråde handler om de kære væsener, så ville lige tilslutte mig klubben af hundeelskere... :) Det var vist alt. Glæder mig meget til at holde øje med nye tråde her på siden. -IDA Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sidsel 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2006 Sidsel 31 år Flyttet fra 2v til villa i Malmö - september 2006 Boet i Sverige siden 2003 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2006 Sidsel 30 år (8. marts 2006) Tornfalksgatan 2B Boet i Sverige siden 2003Nååårh...så fik du taget mod til dig, og præsenteret dig selv herinde :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites