TMøl 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2005 Hejsan! Matthies, 4 mdr, Christina 29 og Thorleif 34 - flytter til Tycho Brahegatan, Limhamn, i slutningen af november. Og BTW, nogen med interesse i motorcykler, specielt de hurtige? Bliver dejligt med Knutstorp og andre interessante steder i nærheden.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2005 Andreas Christensen 23 år Lundavägen Boet her siden december 2003 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kjhg 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2005 Kirstine (31) min kæreste (32) vores døtre (1 år og 3 år) Vi er pr 1. jan at finde i malmø - sted endnu ikke helt sikkert... Fra maj 2006 bliver adressen i Klagshamn (Hembageriet) - men dette hører vel også til under Malmø....eller hvad? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2005 Og BTW' date=' nogen med interesse i motorcykler, specielt de hurtige? Bliver dejligt med Knutstorp og andre interessante steder i nærheden....[/quote'] Hov her må jeg jo lige bryde ind og blande mig i jeres storby-ræs Ja, jeg ved der er en del der er til RIGTIGE motorcykler !! Lav en tråd under bil,MC og båd så skal du bare se folk flokkes Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
schollert 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2005 Tanja 29 og Mathias 27 4:a östra sorgenfri Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persille 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2005 Pernille (30), Jesper (31) + 4 katte Småhus i Trollängen/Husie siden 1. oktober 2005 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2005 Alder???:) Hvad med at præsenterede dig selv først før du kritiserer andres indlæg BONDERØV Kenneth 30 og 10 mdr :D Värnhem (Ellstorp) Sofierogatan 1 Boet her siden marts 2004 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2005 Hvad med at læse tråden stodder;) så vil du se at jeg er der oppe:):):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2005 Hvad med at læse tråden stodder; så vil du se at jeg er der opppe!!! Må bide mine ord i mig og bukke baglæns ud af døren... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hec 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2005 Helena 22 + Christian (CSA) 24 Skvatterevet på ön i Limhamn Jeg har boet her siden 15/7 05 Christian har boet her snart 3 år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
niw 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2005 Jan, 26 år 2:a på Hyacintgatan (Hyllie/Fosiedal) Siden april 2005 Hvorfor kører du stadig i en 106 GTi på danske plader ? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alex 0 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2005 Alex (29) & Pernille (30) Salongsgatan Har boet her siden November 2004 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2005 Hvorfor kører du stadig i en 106 GTi på danske plader ? :)Svært at holde tråden "ren" når der bliver stillet spørgsmål direkte... Du må forveksle mig med en anden for jeg har aldrig haft en Peugeot. Jeg kører Audi på svenske plader og har gjort det siden april hvor jeg flyttede. Bor du selv på Hyacintgatan siden du spørger og mener at have set mig? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
niw 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2005 Svært at holde tråden "ren" når der bliver stillet spørgsmål direkte... Du må forveksle mig med en anden for jeg har aldrig haft en Peugeot. Jeg kører Audi på svenske plader og har gjort det siden april hvor jeg flyttede. Bor du selv på Hyacintgatan siden du spørger og mener at have set mig? hehe yes Michael (22) Jill (18) Hyacintgatan Boet i sverige siden Juli måned i år. Så må jeg forveksle dig med en anden, det skulle vel aldrig være dig som har en A2 så og skiftede fra en Lupo 3L ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2005 Hvem skifter dog fra en 3L HA HA HA HA HA Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
niw 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2005 Hvem skifter dog fra en 3L HA HA HA HA HA Min mening er at 3Leren er VÆSENTLIG federe end A2eren, ville ALDRIG køre rundt i en A2 :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2005 ON> Miriam: 3L´erne går i stå når man holder stille. Ikke holdbart i længden ;) Niw: Er du Sherlock Holmes Jr.? *lol* OFF> Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
niw 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2005 ON> Miriam: 3L´erne går i stå når man holder stille. Ikke holdbart i længden ;) Niw: Er du Sherlock Holmes Jr.? *lol* OFF> Gio det kan man da godt kalde mig ... :D ej lægger bare mærke til når der holder biler på danske plader :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2005 ON> Miriam: 3L´erne går i stå når man holder stille. Ikke holdbart i længden ;) Niw: Er du Sherlock Holmes Jr.? *lol* OFF> Ok, har nu aldrig prøvet at gå helt i stå :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2005 hehe yes Michael (22) Jill (18) Hyacintgatan Boet i sverige siden Juli måned i år. Så må jeg forveksle dig med en anden, det skulle vel aldrig være dig som har en A2 så og skiftede fra en Lupo 3L ? Nej det er gudskelov ikke mig :) Har godt lagt mærke til ham - havde lupoen på danske plader i lang tid, men nu skiftet til A2 - vistnok på tyske plader? Eller den er måske blevet omregistreret til svenske nu? Det er måske dig i den sorte BMW bag ved A2'eren? :) Jeg holder helt nede i den anden ende af garagen i en sølvgrå Audi - havde godt nok en Audi A3 på danske plader de første par uger, men tvivler på du kunne forveksle den med en 106 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest JensogDorthe.dk Anmeld indhold Besvaret October 18, 2005 Vi er Dorthe og Jens. 25 og 39 år. Vi bor på konsultgatan 29 og kom her til d. 13/12-2003 Vi forventer dog at flytte hjem igen d. 1/5-2007... hvis altså skaska bliver færdige med den nye lejlighed. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hippy81 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2005 Hippy er Hippy= Brian 35år, bor på Trädgårdsgatan i Helsingborg sammen med min Svenske kæreste. Har nydt udsigten af Kronborg fra den rigtige side, siden 17.12.04 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hippy81 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2005 Hippy retter! Sorry, jeg må have sovet i timen....så ikke lige at denne tråd var om Malmö Forsat god dag! /Brian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dansken 0 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2005 Kim (28) Serenadgatan Har boet her siden 1/2-04 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret October 19, 2005 Martin Trinity, 28 år ung. Bostadsrätt på Lotsgatan - Ön i Limhamn. Boet herovre siden juni 2003. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites