Jump to content
BS

Hvem bor her så?

Recommended Posts

Hejsan! Matthies, 4 mdr, Christina 29 og Thorleif 34 - flytter til Tycho Brahegatan, Limhamn, i slutningen af november. Og BTW, nogen med interesse i motorcykler, specielt de hurtige? Bliver dejligt med Knutstorp og andre interessante steder i nærheden....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kirstine (31) min kæreste (32) vores døtre (1 år og 3 år) Vi er pr 1. jan at finde i malmø - sted endnu ikke helt sikkert... Fra maj 2006 bliver adressen i Klagshamn (Hembageriet) - men dette hører vel også til under Malmø....eller hvad?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og BTW' date=' nogen med interesse i motorcykler, specielt de hurtige? Bliver dejligt med Knutstorp og andre interessante steder i nærheden....[/quote'] Hov her må jeg jo lige bryde ind og blande mig i jeres storby-ræs :rolleye: Ja, jeg ved der er en del der er til RIGTIGE motorcykler !! Lav en tråd under bil,MC og båd så skal du bare se folk flokkes :love2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvorfor kører du stadig i en 106 GTi på danske plader ? :)
Svært at holde tråden "ren" når der bliver stillet spørgsmål direkte... Du må forveksle mig med en anden for jeg har aldrig haft en Peugeot. Jeg kører Audi på svenske plader og har gjort det siden april hvor jeg flyttede. Bor du selv på Hyacintgatan siden du spørger og mener at have set mig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Svært at holde tråden "ren" når der bliver stillet spørgsmål direkte... Du må forveksle mig med en anden for jeg har aldrig haft en Peugeot. Jeg kører Audi på svenske plader og har gjort det siden april hvor jeg flyttede. Bor du selv på Hyacintgatan siden du spørger og mener at have set mig?
hehe yes Michael (22) Jill (18) Hyacintgatan Boet i sverige siden Juli måned i år. Så må jeg forveksle dig med en anden, det skulle vel aldrig være dig som har en A2 så og skiftede fra en Lupo 3L ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ON> Miriam: 3L´erne går i stå når man holder stille. Ikke holdbart i længden ;) Niw: Er du Sherlock Holmes Jr.? *lol* OFF>
Gio det kan man da godt kalde mig ... :D ej lægger bare mærke til når der holder biler på danske plader :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hehe yes Michael (22) Jill (18) Hyacintgatan Boet i sverige siden Juli måned i år. Så må jeg forveksle dig med en anden, det skulle vel aldrig være dig som har en A2 så og skiftede fra en Lupo 3L ?
Nej det er gudskelov ikke mig :) Har godt lagt mærke til ham - havde lupoen på danske plader i lang tid, men nu skiftet til A2 - vistnok på tyske plader? Eller den er måske blevet omregistreret til svenske nu? Det er måske dig i den sorte BMW bag ved A2'eren? :) Jeg holder helt nede i den anden ende af garagen i en sølvgrå Audi - havde godt nok en Audi A3 på danske plader de første par uger, men tvivler på du kunne forveksle den med en 106 :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest JensogDorthe.dk

Vi er Dorthe og Jens. 25 og 39 år. Vi bor på konsultgatan 29 og kom her til d. 13/12-2003 Vi forventer dog at flytte hjem igen d. 1/5-2007... hvis altså skaska bliver færdige med den nye lejlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites