Guest Supermule Anmeld indhold Skrevet October 16, 2005 ja dav... Jeg kommer altså fra Vellinge(Hököpinge)... Vi er nogle stykker herude efterhånden. Credde, Homer og undertegnede... Måske skulle man afholde en fest???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2005 Der er én til, som bor i Vellinge. Michael mener jeg, han hedder. Plejer at løbe forbi, der hvor han bor - correct me if I am wrong ;) I kan vove på at holde en fest, før jeg er kommet hjem fra Peru hehe :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 17, 2005 Det er så en aftale.... Så fikser du noget at drikke, så ordner Rikke maden.... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael P 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2005 Jep jeg er her osse!!! på Bangårdsvägen. (1 x søborgkøl. Hi-ace + 2 x sølv BMW) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 17, 2005 Dejligt.... Så bliver vi flere til festen.... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2005 Det var dig, jeg tænkte på Michael :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 18, 2005 Skal du ikke snart i seng Credde??? Ellers kommer der en styg INKA...... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2005 Tænk på jeg er 7 timer bagefter sååååå nej. :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 18, 2005 Hahha... hvornår kommer du hjem??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CMC 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2005 Hej Har kun hørt godt om Vellinge,derfor søger jeg en lejlighed,andel eller leje,håber at I kan hjælpe mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2005 Kommer hjem den 22. december! Til CMC: www.heimstaden.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Martin-Grevie Anmeld indhold Besvaret October 21, 2005 Vi (kæreste og barn på 8 uger) bor også i Vellinge (ca. 5 km fra Vellinge by) i Östra Grevie. Vi har boet her i 2 år og er faldet perfekt til. Synes ikke jeg støder på danskere nogen steder i Vellinge, men det er da sjovt at høre at her er et par ligesindet ;-) /Martin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 21, 2005 Du er sgu altid velkommen forbi med familien Martin... Kunne være hyggeligt!!! :) Vi kunne jo lave en fast månedlig Vellinge pokertour of champions... Eller så no'et.... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Martin - Grevie Anmeld indhold Besvaret October 24, 2005 Lige over Brian ! Poker er ikke min stærke side, men vi er der friske på at møde andre danskere herovre. Også bare lige for at prøve og drøfte andre ting med DK'ere end bilpriser og transporttid.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 24, 2005 Ja det kan tit blive lidt ensformigt, hvis man ikke kan finde på andet... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2005 Min kæreste og jeg bor også i Vellinge. Tæt på Gessie Villastad. Vi har boet her godt og vel et år og er meget glade for det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites