Jump to content
Miriam

Sturup kalder !!

Recommended Posts

Guest jxhab
Fester' date=' værkstedsafterner, besøg hos div. leverandøre, rabat aftale osv...[/quote'] nåå i BMW klubben. Jeg var ikke lige med et øjeblik. Men jeg giver hende et prej, tror gerne hun vil ud og "lære" bilen at kende lidt når hun får den..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Fester' date=' værkstedsafterner, besøg hos div. leverandøre, rabat aftale osv...[/quote'] Det ser rigtig spændende ud faktisk, jeg var lige inde og læse lidt, der er jo rigtig mange events, som kunne være spændende at deltage i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi banen igen ! Denne gang bliver det et ”Afterwork” arrangement, selvom en del har helligdag :) Dato: 5 juni 2007 Tid: 16,00-20,00 (kørsel på banen 17,00- ca.20,00) Porten bliver lukket kl. 16,30 da førermødet går i gang der. Derfor er det vigtigt at du er der inden kl. 16,30… Man blive opdelt i 3 grupper efter baneerfaring. Der er stadigvæk pladser ledige, der skal køres med hjelm, samt køredragt, hvis du kommer i en cab. Prisen pr deltager er = 475 dkr Kontakt mig for mere info på miriam@bmw-m.dk eller PM, vi ses forhåbentlig :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Denne gang bliver det et ”Afterwork” arrangement, selvom en del har helligdag :) Tid: 16,00-20,00 (kørsel på banen 17,00- ca.20,00) Porten bliver lukket kl. 16,30 da førermødet går i gang der. Derfor er det vigtigt at du er der inden kl. 16,30… Man blive opdelt i 3 grupper efter baneerfaring. Der er stadigvæk pladser ledige, der skal køres med hjelm, samt køredragt, hvis du kommer i en cab. Prisen pr deltager er = 475 dkr Kontakt mig for mere info på miriam@bmw-m.dk
Dato? .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vil gerne tilmelde to personer i to biler... Hvad gør jeg herfra Miriam?
Send mig en PM med deltager navn, bil samt erfaring af hensyn til grupperne. Her snakker vi nybegynder, 3-5 gange eller mere. Så kan du overføre penge til vores konto. Vil du betale i DK eller SE ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK

Er det muligt BARE at komme og kigge?? Skal nemlig køre den 9. med Porsche Klub DK på Sturup!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK
Ja' date=' det er ikke noget problem, så du og alle andre skal være meget velkomne[/quote'] Lyder godt - men lukkes porten også for tilskuere kl 16:30??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Mske...

Jeps. Vi kommer forbi og kigger
Uden tvivl - burde kunne knibe det ind i kalenderen. Ud og køre med det samme og ik' al det fis dér... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Hvad mener du lige :)
At check ind og førerorientering mm. ofte "tager tiden" ;) Og det lykkedes så - fede biler på banen med det samme

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites