Jump to content
Miriam

Sturup kalder !!

Recommended Posts

Hej Michael, Det er også fint at arrangementet foregår på denne måde, respekt for det, men jeg savnede bare denne information fra starten af, da jeg har betalt for at komme ud og køre. Samtidig vil jeg sige at der er blevet holdt andre køretekniske arrangementer (trackdays) på Sturup, som jeg har deltaget i, hvor man ikke selv behøver tegne ekstra forsikring, fordi det før arrangementet er blevet godkendt af forsikringsselskaberne, at man må deltage i dette arrangement. (dette har arrangøren sørget for). Mht. at i ikke vil have noget som helst ansvar, kan jeg sagtens forholde mig til, men at man ikke må køre med nedrullede vinduer eller med passager, er vel ens eget valg og kan ikke være BMW club danmarks ansvar. Jeg kan sagtens forstå at man skal køre med hjelm, jeg ville da heller ikke køre uden, da chancen er noget større for et uheld når man prøver grænser af på en bane, tidstagning eller ej. At man ikke må overhale andre steder end på langsiden, kan jeg godt forstå dit argument, men uanset om man bliver opdelt i grupper og så jeg kommer til at køre mod porsche eller ferrari, eller whatever, så vil der jo altid være en som spærer. Jeg har ingen sure miner, men påpeger dog at denne information godt kunne være skrevet på BMW club danmarks hjemmeside inden man indbetalte pengene. vh. Michael

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Michael Den er købet med info opfront, men det er første gang vi åbner såmeget op for vores arrangement, det husker vi til næste gang, men det er blevet ordnet så du får pengene tilbage hvis altså ikke du vil alligevel. Men jeg kan ikke se hvordan arrangøren på vegne af dig som forsikringstager kan sige at din forsikring dækker, det vil altid være dem der skal tage stilling til det og hvis det er kørerteknisk kursus får man ikke love at kører race og overhale på banen, men mindre man omgås reglerne. eller du bare kører og tror du er dækket, det er jo ok når der ikke sker noget. Det er ikke for at sige at der kan være ting jeg ikke er opmærksom på men jeg har været meget igennem både med baner, DASU, og advoketer, det jeg så har gjort er at tage det skridtet videre og sammen med forsikringsoplysningen og Norsker og Jacoby taget udgangspunkt i at skaden er sket og der viser der sig nogle helt andre strafferetslige aspekter der slet ikke har noget med banekørsel at gøre. Men jeg tror nok arrangørerne har ageret i uvidenhed og det er så heldigt at der ikke er sket noget. Men mange forsikringer dækker faktisk efter at have set vores reglement, alle deltagere kan få det tilsendt i sin fulde længde ca 10 sider :-) Men vi går efter så sikkerhed frem for alt og ingen buler. Håber vi ser dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Michael, Det er også fint at man selv kan undersøge det hos sit forsikringsselskab, men så skulle man nok have haft tilsendt regelsættet noget før, så man kunne nå at sende det ind og få dem til at tjekke det igennem, så de også har lidt tid til administration, så ville jeg gerne deltage, selvom der stadig er strenge regler, men eftersom jeg ikke kan nå at få min forsikring til at gennemlæse 10 sider på dansk vel og mærke, kan jeg ikke nå at få fixet dette inden på søndag. Mht. de andre arrangementer jeg har deltaget i, vil jeg gerne påpege at sidste gang, var der en mega stylet honda civic, som kørte galt og ikke fordi han blev presset af andre eller kørte med vinduerne nede eller lign. Han fik dækket det hele af forsikringen, samt dækket udgiften til det smadrede skilt han kørte ind i. vh. Michael

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skulle vi mødes ved Jägersro 9:15 (vintertid)' date=' foran travbanen ved benzintanken... er en halv time nok til at komme til sturup??[/quote'] Ja - 30 minutter bør være tilstrækkeligt - i hvert fald, hvis man kender vejen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Davs, Ville bare sige tak for en fed oplevelse, fantastik, at bare kunne lukke op for slæden, og rive den rundt i hjørnerne, mens dækkende "sagte" fortæller at nu skal den ikke have mere på gassen, fantastisk. Bare det at gå ud af bilen rystende, :) fordi det hele kører på en.. :) nok ikke sidste gang jeg har været der :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Kanon' date=' det er bare rigtig godt at høre :-)[/quote'] Reply på en gammel tråd, jeg ved det er farligt men Miriam, har i noget i støbeskeen igen mht at arrangere sådan noget her igen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Reply på en gammel tråd' date=' jeg ved det er farligt men Miriam, har i noget i støbeskeen igen mht at arrangere sådan noget her igen?[/quote'] Ja, da den 30 maj køre vi igen :-) Vi har selv banen ca 4-5 gange om året, men bliver samtidigt indbudt når de mærkeklubber vi har samarbejde med har banen. Det gælder dog nu at man er medlem af klubben.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Ja, da den 30 maj køre vi igen :-) Vi har selv banen ca 4-5 gange om året, men bliver samtidigt indbudt når de mærkeklubber vi har samarbejde med har banen. Det gælder dog nu at man er medlem af klubben.
hmm hvilken klub?? www.bmw-club.dk Nå ok den klub, tak:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Send en mail til kristian@bmw-club.dk så hjælper han dig, men husk at skriv hvilken klub du er medlem af.
puh jeg ejer jo bare en sølle VW .. Men måske når BMW'en kommer skulle man overveje det =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
puh jeg ejer jo bare en sølle VW .. Men måske når BMW'en kommer skulle man overveje det =)
Men hvis BMW'en er på vej, så er det da bare on at melde sig ind, så sker der nok ik noget hvis du køre i VW'en !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Men hvis BMW'en er på vej' date=' så er det da bare on at melde sig ind, så sker der nok ik noget hvis du køre i VW'en ![/quote'] Ja det vil jeg lige forslå min kæreste, det er mest hendes bil, altså BMW'en =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites