Jump to content
Miriam

Sturup kalder !!

Recommended Posts

Hej Vi har lejet Sturup og tænkte der måske var et par stykker herfra som ville med ?? Det er efter først til mølleprincip på de sidste pladser, så...... Track Day søndag den 30. oktober, Sturup Raceway 30 oktober 2005 Tilmeldingsfrist: Mandag den 23. oktober til Miriam Stilling på Tlf. 3122 5060 eller e-mail: miriamstilling@hotmail.com Benyt dig her af chancen for at deltage i årets sidste track day sammen med BMW Club Danmark. Arrangementet løber af stablen søndag den 30. oktober på den nye og udvidede "Sturup Raceway" bane ved Malmø. Vi har banen fra kl. 10.00 til kl. 14.00. For medlemmer af BMW Sport Sektion er prisen dkr. 0,00. For øvrige medlemmer af BMW Club Danmark er prisen dkr 450,00 som skal være indbetalt på klubbens konto senest 23. oktober 2005. Beløbet skal overføres til BMW Club Danmarks konto - reg.nr. 1199 kontonr. 171 5259. mrk. “medlemsnr./navn – Sturup 30/10. Hvis du ikke er medlem, så skriv "ikke medlem" istedet for medlems nr. prisen er også her dkr 450,00. Der er mulighed for instruktørvejledning og hvis man vil kører race skal man nok ikke tilmelde sig, men der er rig mulighed for at kører til og prøve sine evner af under sikre forhold. Der køres iøvrigt i grupper efter erfaring, alle bilmærker er velkomne. Ring hvis du vil høre mere :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Tøsedreng.... :fight::love2::scared:

Kommer nok forbi og kigger på hvis vejret er ok. Har stadig ikke overvundet min frygt for at knalde min bil ind i autoværnet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Thomas Vores regler er godkendte af forsikringsoplysningen i DK, det betyder ikke nødvendigvis at din forsikringen godkender den. Hvis du er interesseret kan du kontakte mig så kan du få dem på skrift, og sende til din forsikring. Vi har i alt den tid jeg har været med kun haft en skade, og han fik dækket det hele af sin forsikring. Du skal tænke på at folk køre i deres dyre danske biler, så alle passe på hinanden. Og Brian Tøsedreng !!!! Jeg kan da ikke se dig som tilmeldt !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites