bal 0 Anmeld indhold Skrevet October 11, 2005 Vi har en dejlig lys og rummelig 2 værelseslejlighed i Limhamn centrum (Malmö) tæt ved vand og broen. Lejligheden udlejes (ikke fremleje) fra den 1. december 2005. Lejligheden består af et stort badeværelse, et stort køkken alrum og et stort soveværelse. Lejligheden er nyrenoveret, og står derfor rigtigt flot. Huslejen p.t. er 7.050 sek/md inkl. varme og el. Der er mulighed for at leje en opvarmet og secure garage til bilen. Dette koster p.t. 300 sek/md. Vi er utrolig glade for at bo i Limhamn og i lejligheden, men vi flytter fra Sverige til Australien, og skal derfor flytte. Hvis I er interesseret eller kender nogen som er, så er I meget velkomne til at ringe eller skrive til mig. Mvh Brian Ambrosius Mobil +45 72 42 14 03 E-mail vagnambro@telia.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Plix 10 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2005 Dvs I ejer stadig lejligheden selvom I bor i udlandet? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret October 12, 2005 Dvs I ejer stadig lejligheden selvom I bor i udlandet? :D Nej der står "ikke fremleje"... de formidler en lejelejlighed de selv har boet i men som de flytter fra fordi de flytter til udlandet.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2005 Al´så...de kan selv vælge den nye fremtidige lejer!? Og så er det ellers den nye lejer der, næste gang, kan finde en ny lejer til at overtage lejligheden....eller? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret October 12, 2005 Al´så...de kan selv vælge den nye fremtidige lejer!? Og så er det ellers den nye lejer der' date=' næste gang, kan finde en ny lejer til at overtage lejligheden....eller? :)[/quote'] Næ ikke skal men kan. Udlejer kan da have spurgt hvis du kender nogen der gider overtage lejemålet så slipper jeg for at annoncere og blive kimet ned af alle mulige mærkelige mennesker.. Det er da sådan jeg læser annoncen.. hvad skullle leje ikke fremleje ellers betyde??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bal 0 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2005 Det er ikke vores egen lejlighed. Vi har lejet den igennem 10 mdr. nu. Udlejeren har fortalt os, hvis vi kender nogen, som kender nogen, så var han med på ideen. Hvis der er nogen herinde, som er interesseret, så skal de bare ringe til mig, og så formidler jeg kontakten til udlejeren. Udlejeren er også meget glad for os danskere, så jeg tænkte,,, Øresundsdebatten :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2005 Ok - jeg er nok bare vant til det danske almennyttige system, hvor ventelisterne får dødehasvrullerne til at blegne i længde ;) Men så fik vi det slået fast. Takker :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bal 0 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2005 Det var så lidt :-) Men nu hvor vi skal til Australien, så kunne det være fedt at komme af med lejligheden til december. Men jeg kan godt røbe i dette lukkede forum, at vi snart skal af med drømmebilen og alle drømmebiler... En utrolig økonomisk Nissan Almera 2.2 diesel :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johnny 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2005 Hej Der Må man spørge hvor stor lejligheden er.Jeg står for at flytte til den anden side af sundet snarest og jeg arbejder i kbh lufthavn og søger efter alt i leje til atn starte med. MVH Johnny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bal 0 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2005 Den er ca. 65m2 (altså svenske m2 :-) ) Dvs. at det er ren boligarea... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tommy_h 0 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2005 Har du ikke nogle billeder af den? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bal 0 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2005 Hej Nu er lejligheden udlejet pr. 1/12 - det er dejligt. Tak for hjælpen herinde :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites