Jette 10 Anmeld indhold Skrevet October 10, 2005 Hej, Er der nogen af jer der har erfaringer med Bjurfors? Jette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2005 Jeg solgte min gamle lejlighed igennem dem sidste år. Og det gik smertefrit, med god service. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret October 10, 2005 Hej, Er der nogen af jer der har erfaringer med Bjurfors? Jette Vi har ikke købt noget igennem Bjurfors, men vi har fået en del visninger igennem dem og de har været yderst profesionelle og kundeservicen har været virkelig i top. Der har i hvert fald været væsentlig kvalitetsforskel på de visninger mælgerne har haft med os i Danmark i forhold til Sverige. Mælgerne i danmark (med undtagelse af Danbolig), har bare stilt sig i et hjørne og uddelt salgsmateriale og tegningr osv, hvorimod Bjurfors har givet en masse råd og hjulpet os med at kigge i de rigtige områder osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2005 Det er den store forskel i Sverige kontra Danmark. Herovre er mægleren både sælger og købers mand - og ofte er mange af dem 100% provisions-lønnet. Plus det faktum, at de skal leve op til en masse forpligtelser og regler. Lad mig i den sammenhæng rose Lind & Co., som var dem jeg købte af her i anden omgang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ufolu 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2010 Er der nogen af jer der fik solgt sin bolig via Bjurfors? Hvor meget gav I til mægleren + hvad kostede boligen ca.? Når jeg får solgt min bolig, kommer prisen op til 70.000 - 80.000 sek. til mægleren (Bjurfors). Er det bare ikke for meget? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2010 Er der nogen af jer der fik solgt sin bolig via Bjurfors? Hvor meget gav I til mægleren + hvad kostede boligen ca.? Når jeg får solgt min bolig, kommer prisen op til 70.000 - 80.000 sek. til mægleren (Bjurfors). Er det bare ikke for meget?Der er mange måder at få et salær til at gå op på. Med dyrere boliger er det ofte salær plus en procentsats af salgsprisen. Så afhængig af hvad din bolig blev solgt til, så kan det være både piv-dyrt og rystende billigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ufolu 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2010 Fik læst det på nettet:) Mäklare är bara en mera välklädd variant av hantverkare (finns bra hantverkare givetvis men de är svåra att hitta) och är vana att lura sina kunder med taskigt utfört arbete till hutlösa priser. Pruta hårt och se till att dom gör sitt jobb. Nyckel är att vara påläst och kunnig själv annars är man lurad i samma sekund som bläcket torkat på avtalet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites