Gio 23 Anmeld indhold Skrevet October 10, 2005 EDIT 01/06-2011: Alle links til *.scanianet.dk er ikke valide længere! Pendlerguiden er nu at finde på http://www.sunddebat.com/content.php?r=6-Pendlerguiden Pendlerguiden Bolig :th2: Forfattet og vedligeholdt af Nils Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 10, 2005 Det er satme iorden!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2005 :th2: Der var så lige et par ting jeg ikke viste men som jeg har lært........Respect og håndtegn!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anka 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2005 Også stor credit til Nils herfra, meget interessant læsning - bare godt gået. :th2: /Anders Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten Olsen 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2006 Jeg var lige hurtigt forbi for at snuse, det var sgu da dejligt overskuligt, skal bare lige ha lidt mere tid til at kigge nærmere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pendleren 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2006 Super info der, Gio.. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2006 Super info der' date=' Gio.. :th2:[/quote']Det er Oraklet fra Eslöv du skal takke. Jeg har bare linket til hans skriv´s :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2007 Links til entreprenører, med nye projekter: http://www.mpd.midroc.se/ http://www.peab.se/Bostader_lokaler/Bostader Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2008 Danske boliga er rykket til Sverige http://www.boligan.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2008 Pendlerguiden Bolig er opdateret januar 2006. Der kan være lidt døde links, men der står ikke noget i den, der er forældet. Vær venlig ikke at bruge denne tråd til alt muligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jensren 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2010 pas på ved budgivning.Har lige väret i bud runde med en bostadsret.550.000 var udgangs prisen vi stoppede ved 605.000 näste bud var 615.000.Men vi opdagede ved besög hos mägleren Länsforsikringer.Lugna Gatan 82 Malmö.At der kun var os 2 der böd.Ham som böd over kunne ikke skaffe pengene,så vi kunne köbe for 605.000.Men böd 570.000 men de ville have 605.000.Det er snyd i mine örer så det basker.Er det lovligt? Når der kun er 2 om budet .Det er måske en fätter der byder? Så ikke mere Länsforsikringer i Malmö.Ja banditter er der alle vegne.Håber i forstår hvad jeg mener.Er til rådighed med oplysninger.men dette er sandheden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2010 Budgivning har aldrig været bindende. I har først gjort en handel, når i har skrevet under på papirene. Budgivningen er blot en metode til at finde en passende markedspris, men ikke i sig selv juridisk bindende og sælger kan sagtens undlade at sælge til højstbydende. Du kan roligt afstå fra dit bud og fremsætte et, i dine øjne, mere rimeligt bud. Sælger har dog set hvor højt du er villig til at gå og det påvirker jo nok forhandlingsforløbet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Wallaroo 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2010 har i også links til boligforeninger i malmø og omegn? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Alexia 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2011 linksene virker slet ikke hos mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2011 linksene virker slet ikke hos mig Der er tilsyneladende gået pølse i noget. Jeg får Admin til at kigge på det. Tak for inf. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2011 linksene virker slet ikke hos mig Der er tilsyneladende gået pølse i noget. Jeg får Admin til at kigge på det. Tak for inf. :th2:Links er ændret og funktionelle igen i #1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites