Guest Lasse Anmeld indhold Skrevet October 9, 2005 Nu skal jeg på skatteverket her i morgen for at få mig et svensk personnr.. Men man skal vel egentligt osse tilmeldes det svenske skattesystem skal man ikke? Jeg skal vel betale noget skat i Sverige? Det må vel osse være på skatteverket så? Skal jeg så have min danske Årsopgørelse med og min sidste lønseddel? Lasse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret October 9, 2005 Nu skal jeg på skatteverket her i morgen for at få mig et svensk personnr.. Men man skal vel egentligt osse tilmeldes det svenske skattesystem skal man ikke? Jeg skal vel betale noget skat i Sverige? Det må vel osse være på skatteverket så? Skal jeg så have min danske Årsopgørelse med og min sidste lønseddel? Lasse Hej Lasse, Det går helt automatisk med flytningen. Så vidt jeg husker havde vi kun det internordiske flyttebevis, en købsaftale på vores lejlighed og vores pas med på Skatteverket. Og vi fik en selvangivelse med posten i foråret hvor der kun stod renteudgifter fortrykt på. Hvis du ikke har indtægt i Sverige skal du ikke betale skat i Sverige, det kører via en udligningsordning med Told og Skat, undskyld Skat, i Danmark. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Lasse Anmeld indhold Besvaret October 9, 2005 Ok.. 1000 tak for hjælpen.. ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites