Mfg 10 Anmeld indhold Skrevet October 7, 2005 Hej. Er der nogen der har fået sandspartlet deres vægge af en svensk maler? Jeg har fået forskellige tilbud og de ligger prismæssigt i hver sin retning. Jeg har spurgt en dansk maler og han ville have 7500 for 20 kvm(lidt dyrt). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest TrineogSanni Anmeld indhold Besvaret October 7, 2005 Vi gjorde det selv... det var billigt ;) Det lyder da sindssygt dyrt i min øren, men jeg ved ikke, hvad sådan noget skal koste... God weekend Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2005 Det afhænger jo af væggene, hvis det er gibs er det jo nemt, men er det et gammelt hus skal der jo en del timer til. Jeg spartlede selv vores 1 etage i et gammelt hus det tog enormt lang tid (uger++), mens jeg spartlede et rum for en kammerat på sammenlagt 5 timer da det var gibs. Det skal jo tit spartles og slipes et par gange eller mere.... Mvh Leon Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TheMustangMan 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2005 Hej. Er der nogen der har fået sandspartlet deres vægge af en svensk maler? Jeg har fået forskellige tilbud og de ligger prismæssigt i hver sin retning. Jeg har spurgt en dansk maler og han ville have 7500 for 20 kvm(lidt dyrt). Hej Jeg kan godt hjælpe dig for 5000 alt inklusivt (hvis det er i Malmö). Kontakt mig på 40824409 hvis det har interesse... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites