Jump to content
kstoffer

Reparation af Audi i Malmö (advarsel mod Din Bil i Bulltofta)

Recommended Posts

Nu er det vidst kun et spørgsmål om tid, før Gio starter en indsamling til indkøb af flere bikini modeller - således at Mimse og Moerke ikke skal have den samme på hver eneste gang ... hmm.. hvilket minder mig om... pudser i også biler ?
Persson du ved jo at du bare skal stille bilen her, men du køre jo altid bare forbi !!! :D Og Gio så skulle du bare se de biler jeg har fået igennem syn :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Hvem stemmer for' date=' at M&M (Mimse & Moerke) for fremtiden booker tid til vores biler, samt afleverer og afhenter!? :p[/quote'] Nu ved jeg godt det er en sølle trøst for jer enlige fyre, men vi har da forlængst indset at vi får "mest udbytte" af værkstedsbesøg hvis jeg tropper op. Jeg er ked af det svende, men I er bare en sølle race der er alt alt for lette at manipulere...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Persson du ved jo at du bare skal stille bilen her, men du køre jo altid bare forbi !!! :D Og Gio så skulle du bare se de biler jeg har fået igennem syn :lol:
Der var hverken bil vask eller bikini - gad vide hvad forbrugerombudsmanden ville sige om sådan en gang vildledende reklame :tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tilbød da men du ville ikke da du ikke havde kamera med :laugh:
Sandt, det var nu også bare et ynkeligt forsøg på at booste min moral, efter sådan et voldsomt slag. Jeg tror bare jeg sætter mig over i hjørnet og laver lektierne klar til næste time i "pedigrør fletning for nybegyndere og andre bornholmere". Hvis bare jeg kunne huske hvilken side der var op og hvilken der var ned...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pladeværksted for den inde i byen ligger nede i Havnen på Aspogatan og ikke i Fosie. Jeg ved ik om Fosie har pladeværksted også' date= men de har værksted.
I Fosie har de kun værksted. De henviser folk til Aspögatan hvis man skal have lavet plade/lakeringsarbejde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ThomasO

Når man ser på deres timepris hos BMW i malmö er det turen vär til Jarls i Helsingborg :):)
Jeg har kæmpet lidt med at finde BMWs reele timepris, det er svært at se den ud fra fakturaen. Ved bare at det er noget biligere end Terminalen i Danmark... uha uha... Hvad var det lige webadressen til Jarls er? Peter - Kan man vente på bilen hos Jarls ved service, ikke sjovt at indlevere den kl. 07:00 og så gå tilbage til Malmø, eller "hænge ud i Landskrona" en hel dag. (Gaaab)
skallstorp Sörg for helt klare aftaler og alt på skrift. Forstået budskabet ????????
Man plejer jo at skrive under på det job man har bedt dem udføre, før de overhovedet tager imod nøglen. Modsat Mercedes, de kunne lære noget her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Martin, spørger du til Hörby eller Skurup? Jeg ved ikke med Seat i Skurup men ring og spørg. De har VW og Audi ihvertfald, så det er da absolut ikke udelukket de er godkendt til Seat. Tel. 0411-401 70
Nu kommer jeg i hvert fald til at bruge dem. Den stakkels Golf, blinker i "avgassystem" lampen når motoren er tændt, så det skal jo checkes :-).. Update .. Ja jeg kan ikke nå dem inden skiferien selvf, men nu ved jeg da hvad der er i vejen : 16990 - Internal Control Module: Processor Fault P0606 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded Godt med Vag-com, det er sgu smart..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Audi Vag koder Hej Først vil jeg takke for en god debat side. Herefter vil jeg så spørge om der er nogen, der ved hvor man kan finde en oversigt over de forskellige koder, man får på en udskrift fra en Audi værksted- På forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites