Guest Trine Anmeld indhold Besvaret July 30, 2008 nej det er ikke Cheesy overhovedet idag' date=' for man gøre det bare mere personligt plus det er ret sjovt hvor folk ikke ved ,hvilke land man kommer fra hehe. min kammerat har en som står (BIGDAD) og ingen ved hvor det er fra hehe ingen tegn på det er dansk/svensk/tysk ..[/quote'] Aj nu må du altså stoppe... personlige nummerplader figurerer sammen med dioder på undervognen, eftermonterede spoilere og forkromede spinners absolut øverst på cheesy listen.... mvh THansen... (den nummerplade er faktisk forsat ledig....) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2008 Jeg er ikke skråsikker, men jeg er ret overbevist om at du stadig kan bestille plader uden EU symbol. Da jeg importerede min Volvo i slutningen af 07 havde jeg vist den mulighed. Jeg valgte dog med EU Symbol, da jeg kunne se nogle klare fordele ved ikke at have et lille mærke på ruden hvor der står SE istedet. \Tom Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2008 mvh THansen... (den nummerplade er faktisk forsat ledig....)Tyvärr var BRIAN upptaget. Vill du söka igen?;) I kan selv lege videre på https://secure1.ore.vv.se/persskylt/Ledigt.aspx Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret July 30, 2008 Jeg er ikke skråsikker, men jeg er ret overbevist om at du stadig kan bestille plader uden EU symbol. Da jeg importerede min Volvo i slutningen af 07 havde jeg vist den mulighed. Jeg valgte dog med EU Symbol, da jeg kunne se nogle klare fordele ved ikke at have et lille mærke på ruden hvor der står SE istedet. \Tom Det kan du sagtens, det er et tilvalg du gør når du bestiller plader om du vil have EU mærket på eller ej. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2008 SUT MIG er ledigt men tror jeg får endog seriøst svært ved at overtale kæresten til vi skal ha den nummerplade. Tilslutter mig også den fløj der synes personlige nummerplader er tæt på at være direkte latterlige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2008 DUM og IDIOT er også ledige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites