Elong/støvring 10 Anmeld indhold Skrevet October 7, 2005 Hej. Kan man få dette i sverige? Anders Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2005 Ja. http://www.ore.vv.se/uppdrag/ledigt3.asp 6000,- kr. og rettigheder i 10 år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Elong/støvring 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2005 klasse :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
steffenr 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2005 det er da mega corny at have navne plader på sin bil, kender et par stykker der har haft de blev mobbet ind til de røg af. husk jo lettere din nr. plade er des lettere har folk ved at huske den og det samme har polisen, så hvis du pisser en af og han bager nag så er det letter at finde bilen, bare en lille advarsel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2005 Street-credit...dér ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2005 måske man får mere streetRespekt hvis man vælger VZXCWVE Der kan vel ikke være nogen som kan huske den. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
steffenr 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2005 måske man får mere streetRespekt hvis man vælger VZXCWVE Der kan vel ikke være nogen som kan huske den. ja eller IIIIXIII, XXXXXXXX osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 8, 2005 eller BIGDICK..... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
laughingfrog 10 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2006 Nogen som ved om de små plader er lovlige? Havde en kammerat for nogle år siden, som tuende MC'er, og de fik dem lavet til alle maskinerne, men da var de vist ikke lovlige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2006 eller BIGDICK..... ;) og jeg vil æde min gamle hat på du ikke kan få den. også må man heller ikke lyve :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2006 laughingfrog: Kun hvis VV har godkendt det,og det er nästen umuligt, Der skal väre en årsag til at de store ikke kan sidde der. Og det er som org...:):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nenad 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2006 Jeg har altid drømt om at kører gennem europa med pladen ÆØÅ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2006 Jeg har altid drømt om at kører gennem europa med pladen ÆØÅSe...det bliver jo lidt svært i en svensk bil, eftersom Ææ/Øø ikke findes i alfabetet ;) Og Mule...jeg har fremhævet lidt med fed til dig nederst i teksten ;) Til opfriskning: Tecken Skylten ska ha minst två och högst sju tecken, mellanrum räknas som tecken. Teckenkombinationen kan bestå av siffror eller bokstäver – eller av både siffror och bokstäver. Du får använda dig av alla bokstäver. Observera att • sju tecken endast kan användas på en skylt av ordinarie storlek (480 x 110 mm eller 520 x 110 m). I annat fall gäller max sex tecken. • det inte är tillåtet med kombinationer som motsvarar registreringsnummer (tre bokstäver + tre siffror) eller skylt för beskickningsfordon (två bokstäver + tre siffror + en bokstav) • formatet på bokstäverna Å, Ä och Ö avviker från övriga bokstävers • O och 0 (nolla) jämställs som tecken. Du kan inte beställa en skylt som innehåller något av dessa tecken i samma kombination. Exempel: TOMMY (med O) eller T0MMY (med nolla). Detta gäller för alla kombinationer. Om du vill använda en kombination som motsvarar ett produkt- eller företagsnamn ska du kontakta den som äger rätten till namnet och få ett skriftligt medgivande, som du bifogar ansökan. Skylten får inte ha en teckenkombination som väcker anstöt eller medför olägenhet för någon. Alla inkomna ansökningar granskas innan de godkänns. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret February 17, 2006 Hej. Kan man få dette i sverige? Anders Hvad siger I til denne som pt. er ledig: UAFGIFT :laugh: Så ka´de lære det!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2006 Hvad siger I til denne som pt. er ledig: UAFGIFT :laugh: Så ka´de lære det!!!! Det er et frit land. Så hvis du absolut insisterer på at få ridset din vogn hver gang du stiller den i København, med hvad den almindelige Jantelovsdansker nu har ved hånden; ja, så skal det stå dig frit ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret February 17, 2006 Det er et frit land. Så hvis du absolut insisterer på at få ridset din vogn hver gang du stiller den i København, med hvad den almindelige Jantelovsdansker nu har ved hånden; ja, så skal det stå dig frit ;) Den slags idioti kan man desværre ikke beskytte sig imod. Min kollega har en totalt blærerøvs Peugeot 206 CC (Den lille motor!!!) på danske plader og den kan ikke stå i fred på Østerbro... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
seos 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2007 Endnu engang, ved jeg det er et gammelt indlæg. Men når man nu får lavet sådan en plade, kan man så hive den med fra bil til bil? Skifter bil relativt tit, så ville gerne kunne tage den med fra bil til bil uden at skulle betale de 6000 hver gang, kan det lade sig gøre? På forhånd tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gejlet 10 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2007 Endnu engang, ved jeg det er et gammelt indlæg. Men når man nu får lavet sådan en plade, kan man så hive den med fra bil til bil? Skifter bil relativt tit, så ville gerne kunne tage den med fra bil til bil uden at skulle betale de 6000 hver gang, kan det lade sig gøre? På forhånd tak. Så vidt jeg ved så er de 6000 kr for 10år lige meget hvad bil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2007 Endnu engang, ved jeg det er et gammelt indlæg. Men når man nu får lavet sådan en plade, kan man så hive den med fra bil til bil? Skifter bil relativt tit, så ville gerne kunne tage den med fra bil til bil uden at skulle betale de 6000 hver gang, kan det lade sig gøre? På forhånd tak. Jeps den tar du bare med dig :):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2007 Jeps den tar du bare med dig og den har du hele livet :):)Ikke helt korrekt, Peter. De skal fornyes hvert 10 år, som Gejlet også påpeger - så helt 100% sikker på at have dem hele livet kan du ikke være. http://www.vv.se/templates/page3____2905.aspx Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
seos 10 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2007 Tak, Men hvordan foregår det sådan mere praktisk? Når jeg så køber en ny bil, smider jeg så bare pladen på? Eller er der 700 formularer jeg skal udfylde? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2007 Tak, Men hvordan foregår det sådan mere praktisk? Når jeg så køber en ny bil, smider jeg så bare pladen på? Eller er der 700 formularer jeg skal udfylde?Du læste ikke de forskellige ting på ovenstående side?..dovne hund ;) "Vill du ansöka om personlig skylt klicka på länken Ansök om personlig skylt här till höger. Du får skyltarna och ett nytt kontrollmärke cirka tio dagar efter att du betalat. Dina ordinarie registreringsskyltar behåller du tills de eventuellt behövs igen." Ansök om personlig skylt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
seos 10 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2007 Du læste ikke de forskellige ting på ovenstående side?..dovne hund ;) "Vill du ansöka om personlig skylt klicka på länken Ansök om personlig skylt här till höger. Du får skyltarna och ett nytt kontrollmärke cirka tio dagar efter att du betalat. Dina ordinarie registreringsskyltar behåller du tills de eventuellt behövs igen." Ansök om personlig skylt Ja, skimtede det lige hurtigt :) , men er ikke helt klar over hvad "skylt" betyder!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret March 17, 2007 Ja' date=' skimtede det lige hurtigt :) , men er ikke helt klar over hvad "skylt" betyder!?[/quote'] nummerplade...det ord skal du nok huske hvis du skal have nye plader:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
seos 10 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2007 nummerplade...det ord skal du nok huske hvis du skal have nye plader:) Ha ha, ja, det kan godt gå hen og blive nødvendigt...:D Og forresten Gio, mente jeg ikke ved køb af pladerne, men når man nu har fået dem og kørt med dem på sin bil og så køber en ny bil, hvordan foregår det så? Hvad skal man udfylde så de ved at pladerne er røget over på en ny bil? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites