Jump to content
Birgitte

Kickboksning

Recommended Posts

Hej.. Det er første gang jeg lægger noget ud, så nu håber jeg ikke det går i kage. Jeg er lige flyttet til Malmö og kender ikke en levende sjæl herovre, så jeg tænkte om der er nogle der kender nogle gode bokseklubber, helst kickboksning, så jeg kunne komme i nærkontakt med nogle svenskere, på den gode måde naturligvis:) :new:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej.. Det er første gang jeg lægger noget ud, så nu håber jeg ikke det går i kage. Jeg er lige flyttet til Malmö og kender ikke en levende sjæl herovre, så jeg tænkte om der er nogle der kender nogle gode bokseklubber, helst kickboksning, så jeg kunne komme i nærkontakt med nogle svenskere, på den gode måde naturligvis:) :new:
Er det sådan noget? ------------------------------------------ Malm� Boxing Academy c/o Linda Weinitz Amiralsgatan 43 A 214 37 MALM� Kontaktperson: Roberto Laiolo Mobil: 0702-84 68 16 E-post: robertolaiolo@hotmail.com Klubbens adress: F�gelbacksgatan 15 Ort: Malm� ------------------------------------- MMA Alliance C/O Dan Johansson Rolfsgatan 7b 21434 Malm� Tel: 040 - 611 50 99 E-post: dan.jkd@glocalnet.net Klubbens adress: Rolfsgatan 7b Ort: Malm� ----------------------------------------------------- Muay Thai Compagniet IF C/O Rasmus Svensson Box 1038 211 65 Malm� Tel: 040 - 611 50 99 Hemsida: http://www.thaiboxning.se E-post: info@sebafine.com Klubbens adress: Nobelv 17 Ort: Malm�

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Selvom vi mænd er barske udadtil, så kan vi godt overtales på den blide måde, til lidt nærkontakt... ;) Man behøver ikke at slå... Hehehehehehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ellers kan det være en rigtig god ide at tage en tur til "budosport" butikken - Östra Förstadsgatan 22 , 211 32 Malmö. Den ejes af Master Ho (ikke en joke). jeg har været derinde og det var en oplevelse uden lige, præcis som at træde ind i en Hong Kong film, Master Ho dyrker sig selv som idol og han har den fedeste humor, han er temlig berømt verden over og har en del klubber i Sverige og i Danmark, desuden kender han de fleste klubber som ligger i malmö og reklamerer for dem. http://www.wuzuquan.se/MasterHo/pages/masterho.htm Han er absolut en oplevelse værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Ja, det er nok noget i den stil. Ham Master Ho ser lidt vild ud, hva... :scared: Jeg aner bare ikke hvor nogle ting er, for jeg har kun boet her i 14 dage, men det er da værd at undersøge. Det jeg gik til før var mest af teknik og så slå på hinanden med de der puder, jeg selvfølgelig ikke kan huske hvad hedder, men ikke kampe. Det er jeg slet ikke god nok til og nu har jeg haft en pause. Jeg trænede i Randers. Jeg er jo en rigtig Jyde :D Men hvis der er nogle derude der vil følges er jeg klar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Birgitte, Havde selv tænkt på at tage ned i http://www.fighting-spirit.nu/links.html har dog desværrer altid en god undskyldning for ikke at lette røven :) Fighting Spirit Ystadv. 46 214 45 Malmö Hvor har du trænet før i DK? Ronni
Det her virker som sådan noget jeg leder efter, men jeg er klart på nybegynder holdet. Har du været dernede eller har du bare hørt om det??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Lasse

Hej Birgitte... Jeg et temmligt sikkert frisk.. Træner i forvejen Jkd på Amager, men vil osse gerne køre noget kickboxing.. Får min lejlighed i Malmø her på mandag, så jeg skal i gang med at lede efter noget! Sig endeligt til hvis du finder noget spændende.. Er osse frisk på en bytur hvis det er, for jeg kender sq heller ikke nogle derovre.. hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites