Malezar 10 Anmeld indhold Skrevet October 5, 2005 Var det dig som måtte opgive efter et par forsøg, den baglæns parallel parkering i går aftes nær ved Nobeltorget? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret October 5, 2005 Var det dig som måtte opgive efter et par forsøg' date=' den baglæns parallel parkering i går aftes nær ved Nobeltorget? ;)[/quote'] Hahaha.... hvis den var på DK plader, så var det Gio... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret October 5, 2005 Var det dig som måtte opgive efter et par forsøg' date=' den baglæns parallel parkering i går aftes nær ved Nobeltorget? ;)[/quote'] WOW en baglæns parallel parkering... det er sgu ellers ambitiøst.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 5, 2005 Du moerke.... Hvordan laver du en parallel parkering???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2005 Du moerke.... Hvordan laver du en parallel parkering???? Hehe.. Se det dér Danmarks Værste Billist - der er mange kreative eksempler på denne ædle kunst ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malezar 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2005 Den var på meget danske plader. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2005 Ja, sådan en 323'er er jo ikke sådan lige at parkere... Det skal nok blive bedre når Gio får sin A6'er :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2005 Der var sgu´ ikke plads...haha...selvom jeg havde så meget som 3 cm. til den hvide BMW. JA DET VAR MIG...haha...(som fandt en bedre plads efter at have opgivet at bule de andre biler ;)) ....pokkers som man lige skal møde folk herinde fra, når en parallel-parkering ikke lykkes - hvilket de normalt gør for mig ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 5, 2005 Ja man kan heller ikke skjule sig nogen steder... Det sker jævnligt at folk hilser og vinker på vej over broen... Folk jeg aldrig har set før... Der var sgu´ ikke plads...haha...selvom jeg havde så meget som 3 cm. til den hvide BMW. JA DET VAR MIG...haha...(som fandt en bedre plads efter at have opgivet at bule de andre biler ;)) ....pokkers som man lige skal møde folk herinde fra, når en parallel-parkering ikke lykkes - hvilket de normalt gør for mig ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2005 Ja man kan heller ikke skjule sig nogen steder... Det sker jævnligt at folk hilser og vinker på vej over broen... Folk jeg aldrig har set før... De er altså så flinke de Svenskere, selv min kone vinker ikke til mig når jeg skal samle hende op, men bare vælger at ignorere hende, og kører forbi hende! Er der noget i vandet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret October 5, 2005 Du moerke.... Hvordan laver du en parallel parkering???? En parallelparkering er da pr definiton baglæns... en baglæns parallelparkering er derfor en dobbelt negation... bakker du også baglæns i din bil Brian? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2005 Det sker jævnligt at folk hilser og vinker på vej over broen... Folk jeg aldrig har set før... Vil godt love dig det ikke er mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites