Jump to content
Malezar

Gio i blå Mazda 323?

Recommended Posts

Guest Palle...
Var det dig som måtte opgive efter et par forsøg' date=' den baglæns parallel parkering i går aftes nær ved Nobeltorget? ;)[/quote'] Hahaha.... hvis den var på DK plader, så var det Gio...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Var det dig som måtte opgive efter et par forsøg' date=' den baglæns parallel parkering i går aftes nær ved Nobeltorget? ;)[/quote'] WOW en baglæns parallel parkering... det er sgu ellers ambitiøst..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der var sgu´ ikke plads...haha...selvom jeg havde så meget som 3 cm. til den hvide BMW. JA DET VAR MIG...haha...(som fandt en bedre plads efter at have opgivet at bule de andre biler ;)) ....pokkers som man lige skal møde folk herinde fra, når en parallel-parkering ikke lykkes - hvilket de normalt gør for mig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Ja man kan heller ikke skjule sig nogen steder... Det sker jævnligt at folk hilser og vinker på vej over broen... Folk jeg aldrig har set før... :rolleye::confused:

Der var sgu´ ikke plads...haha...selvom jeg havde så meget som 3 cm. til den hvide BMW. JA DET VAR MIG...haha...(som fandt en bedre plads efter at have opgivet at bule de andre biler ;)) ....pokkers som man lige skal møde folk herinde fra, når en parallel-parkering ikke lykkes - hvilket de normalt gør for mig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja man kan heller ikke skjule sig nogen steder... Det sker jævnligt at folk hilser og vinker på vej over broen... Folk jeg aldrig har set før... :rolleye::confused:
De er altså så flinke de Svenskere, selv min kone vinker ikke til mig når jeg skal samle hende op, men bare vælger at ignorere hende, og kører forbi hende! :scared: Er der noget i vandet? :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Du moerke.... Hvordan laver du en parallel parkering????
En parallelparkering er da pr definiton baglæns... en baglæns parallelparkering er derfor en dobbelt negation... bakker du også baglæns i din bil Brian?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites