Mfg 10 Anmeld indhold Skrevet October 4, 2005 Hej. Er der nogen der har et andet ELselskab end Sydkraft(EON)? jeg synes efterhånden at de er blevet dyrere. Mona Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2005 Hej. Er der nogen der har et andet ELselskab end Sydkraft(EON)? jeg synes efterhånden at de er blevet dyrere. Mona Jeg synes www.kundkraft.se er genialt. De udbyder simpelthen leverancerne til deres ca.130.000 medlemmer til alle leverandører i hele landet, og så tager de den billigste. Og man betaler ingen årsafgift. Jeg får min strøm fra Vallentuna - Sveriges billigste rörlige p.t. Men du skal stadigvæk betale til Sydkraft for ledningerne. Dem tjente de en milliard på at besidde sidste år trods Gudruns hærgen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2005 DOOOOH...jeg har lige bundet mig for et år mere hos EOn, nå men jeg vil lige kigge på Kundkraft næste år. Lyder eller som en god ide, hvad giver i for jeres El??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2005 DOOOOH...jeg har lige bundet mig for et år mere hos EOn' date=' nå men jeg vil lige kigge på Kundkraft næste år. Lyder eller som en god ide, hvad giver i for jeres El???[/quote'] Prisen skifter jo hver måned. I juli 70,1 øre inkl. moms og skatt og elcertifikat. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2005 Damn jeg giver 83,33 øre(tror jeg nok). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2005 Damn jeg giver 83' date='33 øre(tror jeg nok).[/quote'] ...plus at du sikkert betaler en årsafgift. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hansi 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2005 Jeg har også bundet mig fra 01/01-2006. Kan man nå at fortryde? Der er ca 2 måneder inden det træder i kraft. Edit: Ups det var en rörlig aftale.. Så kan jeg godt skifte. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2005 Jeg er på fastpris........... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
willerup 0 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2005 http://se.pricerunner.com/electricity/browse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites