repeat 0 Anmeld indhold Skrevet October 4, 2005 Ja så er det sket det glædelige og uventet at min kæreste og jeg er blevet gravide. Skyndte mig straks at snuse rundt herinde for at se efter nogle gode råd. Men er dog stadig forvirret. Min kæreste er lige flyttet hertil fra et andet EU land, har fået sin opholdstilladelse, og vi aflever parpirene til forsikringskassan imorgen. Men kan vi tage kontakt til lægen inden hun officielt er tilmeldt forsikringskassan? Skal man ringe til dem og lave en aftale, eller kan man "kigge" forbi? Hvis man skal ringe til dem, og lave en aftale, hvor lang tids ventetid er der så, før man kan komme derned? Håber der er nogle der kan belyse det for mig. For når det kommer til sundhed og helse her i Sverige og Danmark nu da jeg er flyttet. Så er jeg blank ;-) Håber ikke jeg bliver syg, for så er jeg på den.....:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret October 4, 2005 Ja så er det sket det glædelige og uventet at min kæreste og jeg er blevet gravide. For sygt !!! Skal I så ha' en hver ??? Troede kun det var på film man kunne det.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2005 Hehe Palle.......og her troede jeg at man som den følsomme mand, skulle skrive at man også er gravid.......men det skal jeg så slet ikke;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret October 4, 2005 Hehe Palle.......og her troede jeg at man som den følsomme mand' date=' skulle skrive at man også er gravid.......men det skal jeg så slet ikke;-)[/quote'] Jo da...du må selvfølgelig skrive hvad du vil... syntes bare det er komisk når mænd skriver "vi er blevet gravide..." Glemte helt at sige tillykke... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2005 Hvis man siger Vi som sympati for at hun skal igennem 9 mdr med morgen kvalme og diverse er det vel også ok at VI skaber os åndsvagt i 9 mdr...altså i ren sympati Tillykke med det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 4, 2005 Er der noget ualmindeligt i at kvinder bli'r gravide og forvirrede???? Forvirrede er de altid og gravide er de af og til..... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2005 Hvis hun har fået et svensk cpr.nr burde der ikke være nogle problemer. Mvh Leon Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2005 Kanon og tak :-).....vi var nede på forsikringskassan idag, og de sagde også at det bare var at ringe til lægehuset. Hun sagde dog at vi burde ringe til Hospitalets gynækolog afdeleing. Er der nogen der har erfaring med det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2005 Nja...jag hade försökt få tag i en privat läkare. Det kostar lite mer, men servicen är bättre. Kolla Läkarhuset Ellenbogen, tex. Det har flera gynekologer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2005 Ellenborg....det kigger jeg lige på? Ellers høre jeg gerne fra nogen som har erfaring, fra lægehuse i og omkring Bunkeflostrand:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites