Johan 10 Anmeld indhold Skrevet October 2, 2005 Hej Alle, Er der nogen der har erfaring med indbrud?? Vi er lige kommet hjem fra et par venner og ser at vores havelåge står åben......hmmmm......noget galt. Da vi kommer ind og tænder lyset kan vi se at den ene af 3 lag glas i vores havedør er kunst lige ved håndtaget. Hvis der er nogen der har prøvet det samme, kan man føle sig tryk i sit eget hjem igen???? Man bliver jo lidt nærvøs når man skal på arbejde osv.....næste gang såååååå Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 3, 2005 Hvorhenne er det?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2005 Fajansvägen i Oxie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2005 Øv kedeligt :( Tror der er en bande løs i Oxie, for jeg har en kollega i Oxie der for et par måneder tilbage fik stjålet sådan cirka alt han havde, mens han lå og sov!!! :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 4, 2005 Det er de sigøjnere der står oppe på torget... Smask dem og så har jeg en veninde der arbejder på krematorie.... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2005 Det er det jeg har sagt til mine venner, jeg syntes at de skal prøve at gøre det i mens jeg er hjemme........Grrrrrrrrrrr Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
csa 0 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2005 Øv kedeligt :( Tror der er en bande løs i Oxie' date=' for jeg har en kollega i Oxie der for et par måneder tilbage fik stjålet sådan cirka alt han havde, mens han lå og sov!!! :([/quote'] hmm...jeg kender en der var ude for nøjagtig det samme...i Oxie...er det mon den samme. Han hedder Daniel ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2005 Hej Ham i kender der fik stjålet en masse, ligger det hus sådan at tyveve kan gå uset ind? Vi har nemlig en meget stor hæk, så hvis de går efter huse hvor de ikke bliver set, skal jeg da lige ud og bruge et par timer på haven. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2005 Hej Johan Det lyder sgu ikke særligt rart med det der skete hos dig. Vi har selv lige købt en andel, netop på fajansvägen. Det ku være man skulle udlægge et minefelt når man flytter ind for at holde de halvhjerner væk. Splint Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2005 Vi har lige haft CSI forbi og tage en Swop for DNA, ham/hende der havde prøvet at bryde ind havde snittet sig på glasset. Med lidt held så er han/hende i deres DNA register...........Then he can learn!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2005 Jeg har også været ude for det et par gange. Det er i Helsingborg og har heldigvis ikke været inde i huset med garage/udhus. Første gang var det var 10L benz i en dunk samt en gasbrænder. Anden gang ca. ½ år efter var det 3 cykler og et snowboard. Så reagerede jeg med trådløst vidoecam. med total nightvision samt en alarm på døren som kun ringer inde i soveværelset. Så sker det en nat igen, ja så har jeg dem. Ellers har jeg dem på video. I mit tilfælde er jeg sikker på at det er yngre personer med en Jog eller lign. For de ting som der ikke er taget har større værdi for personer med $$$ i baghovedet. Jeg har fjernet låsen på døren om natten for at lokke dem til at tage i døren ;o) Det er nemlig en SKIDE belastende fornemmelse at nogen render rundt i ens have imens man sover. Det er nu 1år siden det er sket sidst, så venter stadig hver nat jeg vågner af en lyd som ikke er normal. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 6, 2005 Uha.... Vi havde indbrud i vores fælles garage... Total amatører... Nå men så gik jeg til en af beboernes søn og sagde ligeså stille... Hvis nu dine kammerater kommer igen, så skal jeg sørge for at skære nosserne af dem og hænge dem nøgne til beskuelse på gitterporten.... Med ordet "tjuv" tatoveret i panden... Har ikke set skyggen af noget siden.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2005 HAHHHAHAAHAHAHAH.................Det er satme for sejt......Respect!!! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites