Hansen 10 Anmeld indhold Skrevet October 1, 2005 Hej ville lige hører om der var nogen der havde en ide om hvad det vil koste at forsikre en Mercedes E 500 fra 92 bare sådan ca.... Jeg er 18 år og har lige fået kørerkort På forhånd tak Hansen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 2, 2005 Det er umuligt.... Glem det!, med mindre du har 100.000 du gider bruge på forsikring.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2005 Prøv og bruge søge funktionen for der er flere 18 årige eller deromkring der har haft stillet det spørgsmål ang forsikring af dyre biler. Kig lidt på dem så har du nok en ret god indikation om hvad og hvorfor. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Quark 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2005 Prøv Mercedes Benz Försäkring, Det var måske en mulighed, meeen din alder...... Det bliver dyrt!!! Men prøv da! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret October 19, 2005 Hansen: Næsten alle selskaber giver klækkelig rabat hvis du skriver under på at du ikke overlader køretøjet til en under 25. Ked af det mester, men du kan godt se hvor det bærer henad ikk? Hvis jeg var dig ville jeg starte i den mere borgerlige ende af bilscalaen, selvom man som 18 årig tror man skal nå at opleve det hele i dag, så kommer der mange år senere frem i livet hvor man kan udleve sin drømmebil m.v. Du skal tænke på de prissætter forsikringen ud fra nybilsprisen, området du bor i, skadefri år som billist, og så din alder. Husk så på at selv om du køber "Mercedes" går sådan en i stykker såvel som alle andre biler, især når den er så gammel der kan service/reservedele kan godt blive noget pebret. Tror du skal sætte dig ned og tænke dig riiiiigtigt godt om..... og måske drømme lidt mere realistisk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2005 ...ikke overlader køretøjet til en under 25...Køretøj? Er en E500 ikke nærmere en båd!? (sorry...kunne ikke lade være *s*) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites