ccdj 0 Anmeld indhold Skrevet September 28, 2005 Jeg var så heldig at vinde 2 billetter i dag på radio 100FM. Til den nye danske film Allegro m. bla Ulrich Thompsen og Helena Christiensen. Jeg vil gerne give dem væk til nogen der gerne vil se filmen .........Hvilket burde være alle mænd herinde da Helena christensen er med årsagen....... Min kæreste gider ikke se den så skriv en PM til mig hvis du er interesseret, de skal hentes inde hos Radio 100FM på Rådhuspladsen 45 Smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Fordi man er mand behøver man da ikke være vild med hende, personligt syntes jeg ikke hun er noget specielt! Og ville ikke kunne genkende hende om hun så stod ved siden af mig:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Fordi man er mand behøver man da ikke være vild med hende' date=' personligt syntes jeg ikke hun er noget specielt! Og ville ikke kunne genkende hende om hun så stod ved siden af mig:)[/quote'] :D det var skam ikke for at generaliserer, men jeg syntes nu virkelig hun er super smuk.......Men det er jo bare min personlige mening Smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 hvornår er billetterne til? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 hvornår er billetterne til? Når som helst...så vidt jeg ved. Den har premiere d. 30/9 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites