willerup 0 Anmeld indhold Skrevet September 28, 2005 En lille spøjs artikel fra The Register:-) Dell turns to Sun in battle against, er, Sun http://www.theregister.co.uk/2005/09/27/dell_techforce_sun/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Ja når man kræver seriøst hurtige servere, så er det SUN der er navnet... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Ja når man kræver seriøst hurtige servere' date=' så er det SUN der er navnet...[/quote'] .. Ja StarFire er din ven ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
willerup 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Ja når man kræver seriøst hurtige servere' date=' så er det SUN der er navnet...[/quote'] Har du prøvet AIX på en af de nye P-series? Det er er "High end" der vil noget:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Har du prøvet AIX på en af de nye P-series? Det er er "High end" der vil noget:-) Hehe nej desværre. Mit nuværende job giver mig ikke så meget adgang til det store legetøj, men jeg kommer da i nogle spændende serverrum =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Nej.... Har du prøvet AIX på en af de nye P-series? Det er er "High end" der vil noget:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites