Totter 10 Anmeld indhold Skrevet September 27, 2005 Hey folkens, Er her nogen der kan tage Viasat og skal se FCK vs. Hamborg på torsdag? (så vidt jeg ved kommer FCK kampen på en af de svenske Viasat kanaler...). Jeg krydser for at jeg ikke skal høre den i radionen...Er først hjemme 20:45 :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Hvem gider se FCK når der også er brøndby??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 De viser den da på dansk TV2 - men jeg vil give Thygesen ret - man skal da se Brøndby kampen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 God Damn ... TV2 Zulu sender Brøndby kampen.... TV2 sender f*ck kampen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Det er nok kun mig der ikke kan tage TV2 :( 3xBIF og ingen FCK...Det havde jeg ikke lige regnet med! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites