Jump to content
willerup

Bowlingtur d. 21/10 i Big Bowl Malmö

Recommended Posts

Så vidt jeg kan se er dette deltagerne til arr. til på fredag?(27) Palle csa + kæreste andersen ClausN ccdj claus + 1 Gio Miriam + 1 moerke torben mic + kæreste (Melder fra) molnartos + kæreste niw + kæreste hec + 1 thygesen Birgitte + (1 kigger) Bjørnen claus + 1 coolio willerup + Mie Anyway, banerne er bestilt:-) Jeg håber ikke at der er nogen under 20? Damen spurgte i hvert fald, og jeg sagde nej. OBS: Der er tilsyneladende dresscode på Big Bowl... Ingen Gymskor, eller Gymkläder... Så det er frem med handsker og laktasker piger, og vi drenge må så finde smokingen frem:-)) Mindre kan selvfølgelig gøre det, men....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så vidt jeg kan se er dette deltagerne til arr. til på fredag?(27) Palle csa + kæreste andersen ClausN ccdj claus + 1 Gio Miriam + 1 moerke torben mic + kæreste (Melder fra) molnartos + kæreste niw + kæreste hec + 1 thygesen Birgitte + (1 kigger) Bjørnen claus + 1 coolio willerup + Mie Anyway, banerne er bestilt:-) Jeg håber ikke at der er nogen under 20? Damen spurgte i hvert fald, og jeg sagde nej. OBS: Der er tilsyneladende dresscode på Big Bowl... Ingen Gymskor, eller Gymkläder... Så det er frem med handsker og laktasker piger, og vi drenge må så finde smokingen frem:-)) Mindre kan selvfølgelig gøre det, men....
Min kæreste er 18 år? men har aldrig været et problem før at komme ind dernede, ej heller om jeg har haft mine adidas sko på????? så det syntes jeg lyder underligt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine

Shit, 20... så må jeg hellere tage passet med. Jeg bliver ALTID spurgt om ID fordi jeg ser så fandens ungdommelig ud:) Nå ses fredag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Palle...
Jeg blev også afkrævet ID på weekendens bytur.... Denne gang var det slagthuset der mente jeg så ung og spændstig ud. ;)
Uhmmm vidste ikke man kunne arbejde på Slakthuset når man også bar gult armbind !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Palle...
Er det stadigt muligt at komme med til bowling på fredag ?
Du dukker bare op. Hvis der mangler en bane/plads, så får du bare min...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må hive lidt i "håndbremsen", og takke nej til "bar-hængeriet" i aften. Jeg har været oppe siden 4 i morges, og skal ud og se/prøve bil imorgen :) Men bowles skal der sgu´! Det bliver bare uden de sædvanlige skæve alkohol-skud ;) (..så jeg må finde på en anden undskyldning, når jeg bowler ud i p****-renden *g*)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hmm.. hvordan kan Claus skrive kl. lidt i 9?? skulle du ikke på arbejde? klokken meget tidligt?? eller laver man så lidt i Merlin at man har tid til at surfe ;-) Hyggelig aften, godt initiativ Willerup... men ærgeligt at der var nogle der ikke kom med videre til en aften hvor de lidt mere overvægtige piger gav den på slap line på Heartbreak med karaoke... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
hmm.. hvordan kan Claus skrive kl. lidt i 9?? skulle du ikke på arbejde? klokken meget tidligt?? eller laver man så lidt i Merlin at man har tid til at surfe ;-) Hyggelig aften, godt initiativ Willerup... men ærgeligt at der var nogle der ikke kom med videre til en aften hvor de lidt mere overvægtige piger gav den på slap line på Heartbreak med karaoke... :D
Ah hold op, det var da den fedeste underholdning jeg nogensinde har fået for 2*20 SEK:) Og iøvrigt tak for igår, det var super hyggeligt. Og undskyld Palle hvis jeg fornærmede dig:lol: 60 er da ingen alder...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Haha, ja det var sgu noget af en oplevelse. Og så fik vi da vist også givet den gas på dansegulvet bagefter :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Karaoke...*øv*...det er ellers sjovt. Men jeg var simpelthen for flad til noget som helst (udover at slutte sidste serie med tre strikes og en spare ;)) Det var fedt at se så mange nye - det borger for en forrygende julefrokost :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Karaoke...*øv*...det er ellers sjovt. Men jeg var simpelthen for flad til noget som helst (udover at slutte sidste serie med tre strikes og en spare ;)) Det var fedt at se så mange nye - det borger for en forrygende julefrokost :thumbup:
Gio du gik glip af det vildeste show, hvis du synes karaoke er "sjovt" så kan igår slet ikke beskrives med ord:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites