Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2005 Fresh på bowl, stadig. Maden skal være flydende, og indtages imens og bagefter :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2005 Vi springer også maden over :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret October 8, 2005 Med på bowling...uden maden 1 stk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2005 Jeg er med på bowling.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Birgitte 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2005 Hej Vi er to der også gerne vil være med. Dog kun en til at bowle og en der kigger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2005 Jeg er også stadig på... helst også kun bowling.... evt. noget mad andetsteds (hvem sagde Ölkaffen ?) Jeg er med på en tur på Ölkaffen først, og bowling bagefter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjørnen 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2005 Jeg er også med... Hvornår mødes vi??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
csa 0 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2005 Som en slags service er her en update på tilmeldingerne til Bowling: Willerup Palle csa & og Hec (tilmeldt af csa) andersen Mie ClausN thygesen ccdj +1 claus Gio Miriam +1 moerke torben Mic (+1) molnartos +1 niw +1 Henrik(tilmeldt af Hec) Birgitte +1 Bjørnen altså 26 ialt...det er sq ikke dårligt. Jeg tror ikke jeg tager munden for fuld når når siger at det er største tilmelding i sunddebattens historie (bortset fra julefrokosten) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2005 claus+1,. så det bliver 27 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2005 Så bliver det spændende om Big Bowl kan tage imod os alle sammen, når vi først kan booke så "sent". Vi får se.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2005 Kanon er vi er så mange - Bowler vi en eller 2 timer ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret October 11, 2005 Så bliver det spændende om Big Bowl kan tage imod os alle sammen' date=' når vi først kan booke så "sent". Vi får se....[/quote'] Jeg kommer egentlig ikke pga bowling, men mere for at få en hyggelig aften... Hvis der ikke er baner nok, så melder jeg mig frivilligt til at stå oppe ved baren.... sammen med Gio Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2005 Hvis der ikke er baner nok' date=' så melder jeg mig frivilligt til at stå oppe ved baren.... sammen med Gio [/quote'] Hear Ye´! Hear Ye´! ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2005 og jeg er desværre i jylland den weekend, ellers havde jeg bestemt også været der.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
willerup 0 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2005 Kanon er vi er så mange - Bowler vi en eller 2 timer ? Er en time ikke nok til at få ondt i armen? Jeg er mest til en times bowling. Hvis der er interesse for to timer, så booker vi bare banerne i to timer? Hvor mange har energi til to timer? Eller, sagt på en anden måde, hvor mange føler en vis interesse i at løbe rundt i de frække sko i to timer?:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2005 Jeg syntes det afhænger af hvor mange man er pr bane, er vi mman 5 stk når man knapt en runde på en time men drikker pauser osv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mie Anmeld indhold Besvaret October 12, 2005 Må sige det bliver et flot fremmøde :th2: En enkelt time er helt helt fint for mig, og hvis der bliver problemer med for få baner og for mange deltagere, springer jeg også gerne bowlingen over (men det sidste har jeg allerede informeret Willerup om privat...) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2005 Fem på én bane...well, vi skal vel egentlig bare ha´ en undskyldning for at være sammen og drikke!? Så det er fint i min bog, at vi kyler med kugler i én time. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mic 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2005 Vi er desværre nødt til at melde fra igen. Men vi håber, der bliver et lignende arrangement igen snart. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2005 En enkelt time er også helt OK med mig. Og skulle der ikke være baner nok til os alle, melder jeg mig frivilligt til baren. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
willerup 0 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2005 En enkelt time er også helt OK med mig. Og skulle der ikke være baner nok til os alle' date=' melder jeg mig frivilligt til baren.[/quote'] Jeg tror at vi er flere der gerne vil melde sig frivilligt til at stå i baren, bare for at se "3L Miriam" powerbowle på 4-5 baner:-))) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret October 13, 2005 Jeg tror at vi er flere der gerne vil melde sig frivilligt til at stå i baren' date=' bare for at se "3L Miriam" powerbowle på 4-5 baner:-)))[/quote'] Bare kedeligt hun ikke drikker så meget. Man må gå ud fra hun går langt på literen ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
coolio 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2005 hej jeg er osse frisk, lyder sjovt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2005 Ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2005 Miriam...du er nu "3L" for fremtiden....*fnis* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites