Jump to content
willerup

Bowlingtur d. 21/10 i Big Bowl Malmö

Recommended Posts

Som en slags service er her en update på tilmeldingerne til Bowling: Willerup Palle csa & og Hec (tilmeldt af csa) andersen Mie ClausN thygesen ccdj +1 claus Gio Miriam +1 moerke torben Mic (+1) molnartos +1 niw +1 Henrik(tilmeldt af Hec) Birgitte +1 Bjørnen altså 26 ialt...det er sq ikke dårligt. Jeg tror ikke jeg tager munden for fuld når når siger at det er største tilmelding i sunddebattens historie (bortset fra julefrokosten)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Palle...
Så bliver det spændende om Big Bowl kan tage imod os alle sammen' date=' når vi først kan booke så "sent". Vi får se....[/quote'] Jeg kommer egentlig ikke pga bowling, men mere for at få en hyggelig aften... Hvis der ikke er baner nok, så melder jeg mig frivilligt til at stå oppe ved baren.... sammen med Gio :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kanon er vi er så mange - Bowler vi en eller 2 timer ?
Er en time ikke nok til at få ondt i armen? Jeg er mest til en times bowling. Hvis der er interesse for to timer, så booker vi bare banerne i to timer? Hvor mange har energi til to timer? Eller, sagt på en anden måde, hvor mange føler en vis interesse i at løbe rundt i de frække sko i to timer?:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mie

Må sige det bliver et flot fremmøde :th2: En enkelt time er helt helt fint for mig, og hvis der bliver problemer med for få baner og for mange deltagere, springer jeg også gerne bowlingen over (men det sidste har jeg allerede informeret Willerup om privat...)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
En enkelt time er også helt OK med mig. Og skulle der ikke være baner nok til os alle' date=' melder jeg mig frivilligt til baren.[/quote'] Jeg tror at vi er flere der gerne vil melde sig frivilligt til at stå i baren, bare for at se "3L Miriam" powerbowle på 4-5 baner:-)))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Palle...
Jeg tror at vi er flere der gerne vil melde sig frivilligt til at stå i baren' date=' bare for at se "3L Miriam" powerbowle på 4-5 baner:-)))[/quote'] Bare kedeligt hun ikke drikker så meget. Man må gå ud fra hun går langt på literen ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites