Jump to content
willerup

Bowlingtur d. 21/10 i Big Bowl Malmö

Recommended Posts

Kan vi ikke lige få specificeret et nærmere tidspunkt. Nogle slipper jo fra job kl. 16 og andre kl 18 (jeg selv inklusive pågældende dag) :)
Ja, vi kan jo sige kl. 20? Så er der tid til at komme hjem og ordne det hele uden at skulle haste ud af døren igen. De lukker kl. 02, så der burde være tid til at rulle med kugler en times tid, eller to, og drikke en øl. Og så kan man jo evt. fortsætte på deres nattklubb:-) http://www.bigbowl.se/Malmoe/Vaelkommen/Nattklubb Prisen er 299,- pr. bane pr. time, så jeg regner med at booke 3-4 baner, alt afhængig af af hvor mange vi bliver - og så er der lige en 10'er for leje af skoene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ville bare lige høre om det blev til noget' date=' om der var booket baner, og hvor mange vi bliver ? SKÅL[/quote'] En lille update på opfordring fra Miriam:-)) ja, se det er jo lidt interessant:-) Vi er ca. 20, og det rækker vel med 4 baner. Jeg kan ikke booke baner førend mandag 17/10, fordi spisende gæster har fortrinsret til banerne. Så vi får vente og se hvordan det ser ud med banerne. BB fortæller at halvdelen af banerne er booket, men om der kommer mange gæster afhænger af hvorvidt folk har penge. Det er wekenden inden løn, for de fleste, så BB regnede ikke med at der blev fyldt op, men de kan stadig ikke booke banerne:-( Er der nogen der føler for et spisearr. på BB? Pris er SEK 299,- pr. person ( incl. Buffet, sko og 1 times bowling)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er stadigvæk "på" :D ...dog uden spisning. Jeg tror nok, det skal gå med at booke dem d. 17/10. Som sagt er det sidst på måneden så mon der bliver fyldt??? smil fra Christina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Palle...

Jeg er også stadig på... helst også kun bowling.... evt. noget mad andetsteds (hvem sagde Ölkaffen ?)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites