willerup 0 Anmeld indhold Skrevet September 26, 2005 Så indkaldes der hermed til "høstfest" i Big Bowl på Ö. Förstadsgatan. Planen er at vi mødes fredag d. 21 oktober, når vi har været hjemme og vende efter arb, og så bowler og øller vi lidt:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret September 26, 2005 Count me in.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
csa 0 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2005 Kæresten og Jeg kommer også Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2005 Jeg er også klar... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mie Anmeld indhold Besvaret September 27, 2005 Og jeg tropper sørme også op Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2005 Jeg kommer også. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2005 Jeg vil også gerne, men nok ikke til bowling da jeg efter al sandsynlighed nok først får fri fra arbejde kl. 20 i DK... men derfor kan jeg jo godt komme bagefter og drikke øl, mens i bowler :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2005 Jamen det lyder super...... Så vi er 2 her der også gerne vil komme :th2: Smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2005 Jeg er også klar....muligvis med en til.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2005 Im frisk too! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Jamen så finder vi da også bowling skoene frem, med vi mener jeg 2 stk :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 En enkelt kan det vist blive til.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 når vi har været hjemme og vende efter arbKan vi ikke lige få specificeret et nærmere tidspunkt. Nogle slipper jo fra job kl. 16 og andre kl 18 (jeg selv inklusive pågældende dag) :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Jeg er også med.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
willerup 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Kan vi ikke lige få specificeret et nærmere tidspunkt. Nogle slipper jo fra job kl. 16 og andre kl 18 (jeg selv inklusive pågældende dag) :) Ja, vi kan jo sige kl. 20? Så er der tid til at komme hjem og ordne det hele uden at skulle haste ud af døren igen. De lukker kl. 02, så der burde være tid til at rulle med kugler en times tid, eller to, og drikke en øl. Og så kan man jo evt. fortsætte på deres nattklubb:-) http://www.bigbowl.se/Malmoe/Vaelkommen/Nattklubb Prisen er 299,- pr. bane pr. time, så jeg regner med at booke 3-4 baner, alt afhængig af af hvor mange vi bliver - og så er der lige en 10'er for leje af skoene. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mic 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2005 Jeg vil gerne med, og måske vil kæresten også. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2005 Undertegnede og propellen kommer også... :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2005 Ville bare lige høre om det blev til noget, om der var booket baner, og hvor mange vi bliver ? SKÅL Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
willerup 0 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2005 Ville bare lige høre om det blev til noget' date=' om der var booket baner, og hvor mange vi bliver ? SKÅL[/quote'] En lille update på opfordring fra Miriam:-)) ja, se det er jo lidt interessant:-) Vi er ca. 20, og det rækker vel med 4 baner. Jeg kan ikke booke baner førend mandag 17/10, fordi spisende gæster har fortrinsret til banerne. Så vi får vente og se hvordan det ser ud med banerne. BB fortæller at halvdelen af banerne er booket, men om der kommer mange gæster afhænger af hvorvidt folk har penge. Det er wekenden inden løn, for de fleste, så BB regnede ikke med at der blev fyldt op, men de kan stadig ikke booke banerne:-( Er der nogen der føler for et spisearr. på BB? Pris er SEK 299,- pr. person ( incl. Buffet, sko og 1 times bowling) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2005 Vi er stadigvæk "på" :D ...dog uden spisning. Jeg tror nok, det skal gå med at booke dem d. 17/10. Som sagt er det sidst på måneden så mon der bliver fyldt??? smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
niw 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2005 Tøsen og jeg er også klar, både til bowling mad og drikke :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hec 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2005 Lyder super - kommer 2 mere til bowling. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret October 7, 2005 Jeg er også stadig på... helst også kun bowling.... evt. noget mad andetsteds (hvem sagde Ölkaffen ?) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2005 jep kun bowling og stadig 2 styk.... Willerup sender du en pm til os , når du har bestilt baner osv.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2005 Stadigvæk på, dog kun bowling. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites