Heidi 10 Anmeld indhold Skrevet September 25, 2005 Nogen som kører fra Åstorp eller bare fra Helsingborg/Helsingør til Allerød alternativt Hillerød/Birkerød på hverdage.. morgen og eftermiddag, tiden er mindre væsentlig *længe leve flextid* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ESRA SARI GÜLHAN 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2005 hej heidi jeg kärer til alleräd hverdag du er velkommen til at skrive til mig så kan vi snakke om det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Heidi 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2005 hej heidi jeg kärer til alleräd hverdag du er velkommen til at skrive til mig så kan vi snakke om det Hej Jeg har sendt dig et par email, men har ikke hørt fra dig... måske de er forsvundet udi cyber intetheden ?? Hvis andre kører denne tur, så er et lille skriv ikke uden interesse :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gitte 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2005 Hej Jeg har sendt dig et par email, men har ikke hørt fra dig... måske de er forsvundet udi cyber intetheden ?? Hvis andre kører denne tur, så er et lille skriv ikke uden interesse :th2: Hej Heidi. Fra 9. jan. skal jeg körer fra Bjuv til HH- färgerne og videre på den anden side til Hilleröd, hvor jeg skal väre kl. 8.00. V.H. Gitte :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites