ejepsen 10 Anmeld indhold Skrevet September 25, 2005 Er der nogen der har erfaring med den nemmeste / billigste måde at overføre penge til en svensk PostGirot konto? Jeg har allerede konti i BG-bank og Skandiabanken. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2005 Du skal have en svensk konto, som du overfører det nødvendige beløb til og derfra betaler du dine girokort via netbank. Jeg har Nordea, der kan man aftale en gratis månedlig overførsel. Min konto i Nordea Sverige koster 12 sek/md og for det beløb har jeg så adgang til netbank og kan betale så meget girokort/e-faktura/autogiro som jeg har lyst til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2005 Du skal have en svensk konto, som du overfører det nødvendige beløb til og derfra betaler du dine girokort via netbank. Jeg har Nordea, der kan man aftale en gratis månedlig overførsel. Min konto i Nordea Sverige koster 12 sek/md og for det beløb har jeg så adgang til netbank og kan betale så meget girokort/e-faktura/autogiro som jeg har lyst til. WHAT?!? Betaler du banken for at have en konto hos dem? Jeg er rystet! Er det en super speciel konto med 5% i rente? Det lyder godt nok sygt.. Du betaler måske også entre hos ICA, når du går ind for at handle der... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2005 WHAT?!? Betaler du banken for at have en konto hos dem? Jeg er rystet! Er det en super speciel konto med 5% i rente? Det lyder godt nok sygt.. Du betaler måske også entre hos ICA, når du går ind for at handle der... ;) Ehh.. Det jeg betaler for er at have adgang til at betale giro-kort og netbank. Til gengæld koster det ikke noget at betale et girokort, det tager de jo rask væk 2-4 kroner for i en dansk netbank. Jeg har generelt ikke nogen penge stående på min svenske konto hvis jeg kan undgå det, så det er jo ikke fordi der er så meget at "handle" med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2005 WHAT?!? Betaler du banken for at have en konto hos dem? Jeg er rystet! Er det en super speciel konto med 5% i rente? Det lyder godt nok sygt.. Du betaler måske også entre hos ICA, når du går ind for at handle der... ;) Skånes Provinsbank. Grundpris för Privatkonto Plus. 480 kr/år Pris att debitera, kvartalsvis i efterskott 120 kr/ kvartal. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2005 Jeps...Nordea Sverige tager sig betalt for at give adgang til Netbank og andre services online. Jeg er selv kunde hos dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2005 Jeps...Nordea Sverige tager sig betalt for at give adgang til Netbank og andre services online. Jeg er selv kunde hos dem. Det var lige godt satans... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites