Jump to content
Persille

argh... at pakke flyttekasser...

Recommended Posts

Jeg er altså bare lige nødt til at brokke mig et eller andet sted... Jeg HADER at pakke flyttekasser! :fight: Helt ærligt, vi skal pakke dem ud igen om en UGE, altså, og her går jeg og knokler med at få møvet ting i kasser som vi ikke lige skal bruge de nærmeste dage, men de skal pakkes forsigtigt ned for ikke at gå i stykker og kasserne skal stables så vi stadig kan komme rundt i lejligheden og har et sted at sidde og spise hvis vi ellers kan komme til at lave mad (man KAN blive lidt træt af kina-grillen!) og det hele bliver mere og mere uoverskueligt indtil vi pludselig, endelig, er så langt i bund at man kan se at NU er det snart slut... Bliver jo ikke bedre af at Jesper ikke har rørt en vaskemaskine i en måned, så jeg også lige skal have vasket i hvert fald så meget at vi ikke skal flytte med 3 sække vasketøj, helt ærligt... :rolleye: Øjj, hvor jeg glæder mig til det er overstået... (og hvis der er nogen der har lyst til at komme til Husie og hale kasser og møbler ud af flyttebilen på fredag ved middagstid, så er I MEGET velkomne :D)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Polle

Smid dog alt det materialistiske lort ud Skaber jo tydeligvis kun problemer for dig/jer Behold TV og PC og en sofa Hvad mere har du brug for ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er altså bare lige nødt til at brokke mig et eller andet sted... Jeg HADER at pakke flyttekasser! :fight: Helt ærligt, vi skal pakke dem ud igen om en UGE, altså, og her går jeg og knokler med at få møvet ting i kasser som vi ikke lige skal bruge de nærmeste dage, men de skal pakkes forsigtigt ned for ikke at gå i stykker og kasserne skal stables så vi stadig kan komme rundt i lejligheden og har et sted at sidde og spise hvis vi ellers kan komme til at lave mad (man KAN blive lidt træt af kina-grillen!) og det hele bliver mere og mere uoverskueligt indtil vi pludselig, endelig, er så langt i bund at man kan se at NU er det snart slut... Bliver jo ikke bedre af at Jesper ikke har rørt en vaskemaskine i en måned, så jeg også lige skal have vasket i hvert fald så meget at vi ikke skal flytte med 3 sække vasketøj, helt ærligt... :rolleye: Øjj, hvor jeg glæder mig til det er overstået... (og hvis der er nogen der har lyst til at komme til Husie og hale kasser og møbler ud af flyttebilen på fredag ved middagstid, så er I MEGET velkomne :D)
Hej Jeg vil gerne hjælpe jer med at hale kasser og møbler ud af flyttebilen . Velkomme til

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

*gab* det er røv kedeligt og træls at pakke ned, men det er ikke lettere at pakke ud, for man ser lige hvor snavset glas o.lign alligevel er blevet, så man bør smide det i opvaskemaskinen :( Men når så det er overstået så kan i NYDE at i er færdige og endelig flyttet til landet der flyder med mælk og honning... næsten :D Vi flytter om en god måneds tid, skal bare lige finde en lastbil, pakke 230 m2 ned og så afsted. Heldigvis kommer familien herop og giver et nap med ;) Det er skisme nok kun fordi de vil være sikker på vi kommer tættere til Danmark. Vi fik heldigvis en gård i Helsingborg på omkring 130 m2 så vi skal ikke pakke alt vores "lort" sammen i en lejlighed, et spisebord med plads til 10 personer kan man jo ikke undvære :rolleye: Og det er kun i 1 plan så det er let at få tingene ind..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Jeg vil gerne hjælpe jer med at hale kasser og møbler ud af flyttebilen . Velkomme til
Hej Torben, hurra, du er vel nok et rart menneske :) Sender dig en pb i morgen med lidt detaljer, okay? Vi byder på en øl og et par pølser med brød som tak for hjælpen (og måske et stykke kage hvis jeg når det!)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites