Jump to content
ZeNi

Indefodbold 8/10/05 13-15

Recommended Posts

Så er et vist tid til at sparke dansker sæsonnen igang igen ! Nu er der god tid til at gøre plads i kalenderen, så derfor håber jeg vi kan samle flere end sidste år og reserverer derfor 2 timer. Stedet er ikke endeligt, idet jeg forsøger at få plads i en anden hal, men stadig i Malmö. Umiddelbart koster det 60SEK pr næb, men afhængigt af antal. Er vi under 10 bliver det ikke til noget. Hvem er friske ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej der kan jeg ikke, er på firmatur - æv... duer ikke :D Bortset fra det, så er jeg naturligvis frisk andre gange. Kunne evt være fedt med en ugentlig hverdags aften, som vi også har haft snakket om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hey der.. godt initiativ.. men der kommer nok lige til at gå en månedstid inden jeg er frisk.. skal have rodet lidt i min lægmuskel af en af dem der har lov til at arbejde med knive... Men derefter er jeg frisk igen..
Jeg har knivbevis fra spejder. Må jeg så ha lov? :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kan da godt forstå Morten' date=' hvis han ikke gider komme med en ny dato, over halvdelen af indlæggene herinde består af folk der fortæller at de ikke kan!!! Og det er vist ikke det der er interesant... :)[/quote'] Var folk ligeglade/useriøse, så svarede vi nok ikke her i tråden vel?! Når folk svarer at de ikke kan, er det nok fordi vi har interesse for tråden og er interesseret i en anden dato! Desuden er vi jo stort set de samme folk der skriver her i tråden, som spillede indendørs sidste år, hvor Zeni også stod for arrangementet. Så tag og luk, eller også kan du jo komme og spille med, når der (forhåbentligt) findes en anden dato. Hvert 2. af dine indlæg er efterhånden et "surt opstød" i hovedet på folk. Tænk dig lidt om, eller undlad at skrive dine ligegyldige "kommentarer" - eller det er måske alderen der er ved at trykke? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Var folk ligeglade/useriøse, så svarede vi nok ikke her i tråden vel?! Når folk svarer at de ikke kan, er det nok fordi vi har interesse for tråden og er interesseret i en anden dato! Desuden er vi jo stort set de samme folk der skriver her i tråden, som spillede indendørs sidste år, hvor Zeni også stod for arrangementet. Så tag og luk, eller også kan du jo komme og spille med, når der (forhåbentligt) findes en anden dato. Hvert 2. af dine indlæg er efterhånden et "surt opstød" i hovedet på folk. Tænk dig lidt om, eller undlad at skrive dine ligegyldige "kommentarer" - eller det er måske alderen der er ved at trykke? ;)
Der er sq mere surt opstød i dit indlæg end der er i mit, og jeg er frisk den dag morten sagde! Selvom jeg har min datter... Men hun kunne evt. være boldhenter:) Men sjovt at du svarer! Det gjorde du ikke forleden!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er sq mere surt opstød i dit indlæg end der er i mit, og jeg er frisk den dag morten sagde! Selvom jeg har min datter... Men hun kunne evt. være boldhenter:) Men sjovt at du svarer! Det gjorde du ikke forleden!
Jeg forstår nada af hele dette indlæg, håber du selv gør? :love2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites