ZeNi 10 Anmeld indhold Skrevet September 23, 2005 Så er et vist tid til at sparke dansker sæsonnen igang igen ! Nu er der god tid til at gøre plads i kalenderen, så derfor håber jeg vi kan samle flere end sidste år og reserverer derfor 2 timer. Stedet er ikke endeligt, idet jeg forsøger at få plads i en anden hal, men stadig i Malmö. Umiddelbart koster det 60SEK pr næb, men afhængigt af antal. Er vi under 10 bliver det ikke til noget. Hvem er friske ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej der kan jeg ikke, er på firmatur - æv... duer ikke :D Bortset fra det, så er jeg naturligvis frisk andre gange. Kunne evt være fedt med en ugentlig hverdags aften, som vi også har haft snakket om. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej der kan jeg ikke, er i London.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 Hvad med weekenden efter så? Hehe Toft lavede du lige en copy/paste af mit ne...j? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 Hvad med weekenden efter så? Hehe Toft lavede du lige en copy/paste af mit ne...j? :D .......mmjoh da :) Weekenden efter er ok her også. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2005 neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej det kan jeg heller ikke, men er ellers også frisk. Syntes også det kunne være kanon med en fast aften. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2005 Glemte lige at week-enden efter også ser fin ud for mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2005 Morten -> kan vi ikke fixe det til weekenden efter? ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2005 neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej det vil jeg ikke, HADER fodbold ... Syg kommentar!! I know Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2005 Lidt bold, ja da klart jeg er frisk. Just Name a date and the place and i´m there Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Hey der.. godt initiativ.. men der kommer nok lige til at gå en månedstid inden jeg er frisk.. skal have rodet lidt i min lægmuskel af en af dem der har lov til at arbejde med knive... Men derefter er jeg frisk igen.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Auch, er det samme problem du havde før du tog til Columbia, Thygesen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Tråden kan slettes Det endte vist som mange af de øvrige arrangementer........... Arrangement afblæst Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Det endte vist som mange af de øvrige arrangementer........... Arrangement afblæst Aarrh, sure kælling! Kom med en ny dato så? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Kan da godt forstå Morten, hvis han ikke gider komme med en ny dato, over halvdelen af indlæggene herinde består af folk der fortæller at de ikke kan!!! Og det er vist ikke det der er interesant... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sanni 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Jeg vil også gerne være med...(medmindre man skal være super haj) Hvad bliver den endelige dato? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Hey der.. godt initiativ.. men der kommer nok lige til at gå en månedstid inden jeg er frisk.. skal have rodet lidt i min lægmuskel af en af dem der har lov til at arbejde med knive... Men derefter er jeg frisk igen.. Jeg har knivbevis fra spejder. Må jeg så ha lov? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Kan da godt forstå Morten' date=' hvis han ikke gider komme med en ny dato, over halvdelen af indlæggene herinde består af folk der fortæller at de ikke kan!!! Og det er vist ikke det der er interesant... :)[/quote'] Var folk ligeglade/useriøse, så svarede vi nok ikke her i tråden vel?! Når folk svarer at de ikke kan, er det nok fordi vi har interesse for tråden og er interesseret i en anden dato! Desuden er vi jo stort set de samme folk der skriver her i tråden, som spillede indendørs sidste år, hvor Zeni også stod for arrangementet. Så tag og luk, eller også kan du jo komme og spille med, når der (forhåbentligt) findes en anden dato. Hvert 2. af dine indlæg er efterhånden et "surt opstød" i hovedet på folk. Tænk dig lidt om, eller undlad at skrive dine ligegyldige "kommentarer" - eller det er måske alderen der er ved at trykke? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Jeg har knivbevis fra spejder. Må jeg så ha lov? Nu løber vi vist lidt uden for trådens emne, men jeg er ikke sikker på du må, med mindre du også kan fremvise et gyldigt symaskine kørekort til bagefter?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Var folk ligeglade/useriøse, så svarede vi nok ikke her i tråden vel?! Når folk svarer at de ikke kan, er det nok fordi vi har interesse for tråden og er interesseret i en anden dato! Desuden er vi jo stort set de samme folk der skriver her i tråden, som spillede indendørs sidste år, hvor Zeni også stod for arrangementet. Så tag og luk, eller også kan du jo komme og spille med, når der (forhåbentligt) findes en anden dato. Hvert 2. af dine indlæg er efterhånden et "surt opstød" i hovedet på folk. Tænk dig lidt om, eller undlad at skrive dine ligegyldige "kommentarer" - eller det er måske alderen der er ved at trykke? ;) Der er sq mere surt opstød i dit indlæg end der er i mit, og jeg er frisk den dag morten sagde! Selvom jeg har min datter... Men hun kunne evt. være boldhenter:) Men sjovt at du svarer! Det gjorde du ikke forleden! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Der er sq mere surt opstød i dit indlæg end der er i mit, og jeg er frisk den dag morten sagde! Selvom jeg har min datter... Men hun kunne evt. være boldhenter:) Men sjovt at du svarer! Det gjorde du ikke forleden! Jeg forstår nada af hele dette indlæg, håber du selv gør? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Jeg forstår nada af hele dette indlæg, håber du selv gør? Ok sorry at det ikke er på toftsk, men det kan jeg først klare sent lørdag aften eller nat, med mindre jeg falder i søvn;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Kan det lade sig gøre en hverdagsaften i stedet måske ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Kan det lade sig gøre en hverdagsaften i stedet måske ??? Lyder da som en god ide! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
willerup 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Kan det lade sig gøre en hverdagsaften i stedet måske ??? Det ver jeg også med på - altså lige bortset fra nogle tirsdage og onsdage kl. 20.45:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites