Jump to content
Guest Supermule

Nu er jeg jo et vanedyr........

Recommended Posts

Guest Supermule

Så jeg har købt mit kluns i DK indtil videre.... Men nu skal det være slut........... Man skal integrere sig og derved også iklæde sig svanskertøj..... Er der nogle af de særdeles gode og alvidende mennesker og kvinder herinde, der kan fortælle mig, hvor jeg kan erhverve mig et sæt Levis cowboybukser i Malmö??? Og det er IKKE til diskussion om det skal være Levis....Med mindre de ikke eksisterer mere altså.... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

nu har jeg været rundt i en milliard forskellige butikker inde omkring regementsgatan... De har kun op til str 36 og dem kan jeg satme ikke klemme op over lårene... Kan det ha' sin rigtighed at der er findes lækkert tøj til andet end tynde dværge herovre???? Det kan sgu da ikke være rigtigt at jeg skal til DK for at finde et ordentligt udvalg....:( GRRRRRRRRRRRRRRR..........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Ja... Men nu er det sgu ikke min fede vom der er problemet, men mine slappe slaskede lår... ;) Kunne jo være skidegodt, hvis der var en der tilnærmelsesvis ikke havde de samme karaktértræk som en dværg og der tilmed kunne anbefale et sted med lækkert tøj, der ikke er udviklet med Kate Moss som forbillede....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest michaelbo

ka' da anbefale nogle gode kure istedet :th2: jeg kan da godt finde længde 36" Det er da ikke liv i 36" du søger vel :scared: ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites