Guest Supermule Anmeld indhold Skrevet September 23, 2005 Så jeg har købt mit kluns i DK indtil videre.... Men nu skal det være slut........... Man skal integrere sig og derved også iklæde sig svanskertøj..... Er der nogle af de særdeles gode og alvidende mennesker og kvinder herinde, der kan fortælle mig, hvor jeg kan erhverve mig et sæt Levis cowboybukser i Malmö??? Og det er IKKE til diskussion om det skal være Levis....Med mindre de ikke eksisterer mere altså.... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse S 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 Følgende ville være et godt bud: Levis Store Södra Förstadsgatan 2 211 43 MALMÖ Tel: 040-611 65 01 Ellers er der mange flere og finde på http://levis.se/ ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 Ja men det er da en skod side og finde rundt på.... :( De skulle holde op med alt det flash.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse S 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 True... De er vist gået lidt mere op i at lave den rigtig p0p-smart i stedet for at tænke på brugervenligheden! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 Spirit og Paparazzi, så går du ikke forkert. Der har de også Tiger of Sweden ;) Selvom det er dansk. .....medmindre du er til dressman.. hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 JC i Gallerian uppe vid Gustav Adolfs torg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 nu har jeg været rundt i en milliard forskellige butikker inde omkring regementsgatan... De har kun op til str 36 og dem kan jeg satme ikke klemme op over lårene... Kan det ha' sin rigtighed at der er findes lækkert tøj til andet end tynde dværge herovre???? Det kan sgu da ikke være rigtigt at jeg skal til DK for at finde et ordentligt udvalg....:( GRRRRRRRRRRRRRRR.......... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kapa0012 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 nu har jeg været rundt i en milliard forskellige butikker inde omkring regementsgatan... De har kun op til str 36 og dem kan jeg satme ikke klemme op over lårene... Kan det ha' sin rigtighed at der er findes lækkert tøj til andet end tynde dværge herovre???? Er slankekur svaret? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 /me dukker sig.... *lol* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 Ja... Men nu er det sgu ikke min fede vom der er problemet, men mine slappe slaskede lår... ;) Kunne jo være skidegodt, hvis der var en der tilnærmelsesvis ikke havde de samme karaktértræk som en dværg og der tilmed kunne anbefale et sted med lækkert tøj, der ikke er udviklet med Kate Moss som forbillede.... Er slankekur svaret? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 Nu går Kate Moss vel ikke i Herretøj :D Men du kan sikkert finde et par kansas og en skovmandsskjorte i din størrelse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kapa0012 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 Kunne jo være skidegodt' date=' hvis der var en der tilnærmelsesvis ikke havde de samme karaktértræk som en dværg og der tilmed kunne anbefale et sted med lækkert tøj, der ikke er udviklet med Kate Moss som forbillede....[/quote'] En butik for dem som er lidt større en dværg(Supermule) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 24, 2005 Tak for det... Kigger lidt på robert.... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret September 24, 2005 ka' da anbefale nogle gode kure istedet :th2: jeg kan da godt finde længde 36" Det er da ikke liv i 36" du søger vel ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 24, 2005 Nej...Men nu har jeg fundet hvad jeg søgte... Tak for hjælpen alle sammen!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2005 Ja... Men nu er det sgu ikke min fede vom der er problemet' date=' men mine slappe slaskede lår... ;) ....[/quote'] Hvis du stadig fryser om .... er der flere herretøjsbutikker i Mobilia. Jette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2005 Hvis du stadig fryser om .... er der flere herretøjsbutikker i Mobilia. Jette SORRY jeg så ikke du havde fået noget op om lårene Jette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 11, 2005 Det er så iorden.... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites