Jump to content
Toft

Fribillet til Vader / Rotting Christ koncert i KBH i morgen?!

Recommended Posts

Nu er det jo ikke ligefrem fordi det vælter rundt med folk herinde, der har en sund livsstil mht musik ;) Men alle skal da have dette tilbud alligevel: I morgen aften (fredag den 23. sept) spiller Vader og Rotting Christ på The Rock i København, og i den forbindelse har jeg gratis adgang til koncerten, og det kan du også få - hvis du vil med? Der er ikke mange i min nærmeste omgangskreds der gider det her musik, og dem der gider kan ikke i morgen, eller har købt en billet. Så skal du alligevel sidde hjemme i morgen og kede dig, så giv mig lige besked, så kan du komme med på The Rock til koncert :) Ud over Vader og Rotting Christ, så spiller de to opvarmningsbands Anorexia Nervosa og Lost Soul også, så der bliver fuld knald på i morgen på The Rock med fire bands :th2: Det er kun én person jeg kan skaffe ind på gæstelisten, så skulle der her på debatten opstå tumult agtige tilstande omkring dette tilbud, så vær venligst lidt forstående ;) INFO: www.the-rock.dk/site/calendar_element.php?id=95 www.rotting-christ.com www.vader.pl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

...og de tumult agtige scener brød ud som frygtet... :D I øvrigt spiller Nightwish i KB-Hallen i aften, ja det er en SKANDALE at denne koncert blev rykket tre uger frem, så den ramler sammen med Vader og Rotting Christ i aften :mad: Men efter at Vader, Rotting Christ, Anorexia Nervosa og Lost Soul i aften har takket af på The Rock, så er der derefter "Nightwish After Party" på The Rock! I den forbindelse har flere personer fra Nightwish tilkendegivet, at de lægger vejen forbi The Rock for at joine nattens fest :th2: Mon ikke også det bliver til en kold vase med Peter (Vader) og Sakis (Rotting Christ) i baren i aften ;) Puuuha for en fest det bliver, kan næsten ikke vente - kan du? Nåh, ville egentlig bare sige at tilbudet stadig gælder...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites