mrode 10 Anmeld indhold Skrevet September 21, 2005 Hejsa Nu har jeg ikke rigtigt fået studeret benzintankene endnu i Malmø, men når der på mange tankstationer kun står en "minimum pris" eller lignende og i dag da jeg var ovre og få mit svenske personnummer stod den på 11,03 - er det så 92 oktan eller diesel? Overvejede nemlig om det kunne betale sig at tanke i sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2005 Det er oftest 95 blyfri...så hut jeg visker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 21, 2005 www.bensinpris.se Din ven.... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2005 nice.. tak - kan se det godt kan betale sig at tanke i Sverige så.. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret September 21, 2005 Det kommer an på lokale priskrige, men som oftest kan det godt. Ihvertfald for benzin... for diesel er det lidt anderledes for der er ikke diesel så mange steder herovre, og de kører slet ikke priskrig på det... Bemærk at Jet i Sverige blot lige har lanceret diesel på deres anlæg... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 21, 2005 Ja at købe en diesel i Sverige er en skidt forretning, med mindre man køber en benzinsluger af rang, eller kører 50.000km om året.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
willerup 0 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2005 Ja at købe en diesel i Sverige er en skidt forretning' date=' med mindre man køber en benzinsluger af rang, eller kører 50.000km om året....[/quote'] ? Man skal vist ikke helt derop før det kan betale sig:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Heidi 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2005 Vi bruger denne her http://www.bensinpriser.se/.. jeg tror den bliver opdateret oftere. Vi var så heldige for ikke så længe siden at tanke til 8,5 kr/l og det kan mærkes lidt når man fylder 65 liter op til en normal pris på knap 12 kr/l Ser til min glæde at benzinen er "billig" i Uddevalla, hvor vi kører igennem imorgen på vej til Helsingborg for at tjekke en gård ud :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2005 den her er også god.....www.bensinbolaget.se.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2005 Läste i Auto,Motor og Sport at i mellemklasse biler er det kun ved 2,000 mil det skiller mellem benz og diesel..Så hvis man köre mere ind det, kunne det godt betalle sig at köre diesel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Soap 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2005 Det er ikke et spørgsmål om det kan betale sig at køre en diesel-hakker... Det er et spørgsmål om temperament :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2005 Soap: ta en golf4 gti og en tdi og se hvem der er hurtigst :):) det er hakkeren :):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret September 22, 2005 Uddevalla ligger det ikke nord for göteborg?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2005 Carspar: www.map24.se ..:):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Soap 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2005 Peter H: Så foretrækker jeg hellere en af de M3'er du har til salg, eller S4'eren.... Uhhmmmm :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret September 22, 2005 Det er ikke et spørgsmål om det kan betale sig at køre en diesel-hakker... Det er et spørgsmål om temperament :o Det er ikke meget du ved om dieselbiler hva`? Du skulle tvinges til at fyre en eks. BMW 330d af, eller lign... du ville tisse i bukserne af fryd og få et klip i kortet.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2005 Thomas: sååå hurtig er de heller ikke :):) Soap: nu tänkte jeg på normale kedelige biler :).. Ikke rigtige sports biler :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret September 22, 2005 Jeg stiller gerne op mod den 330d Thomas. Eller hvad du nu kan finde frem af dieselhakkere..... Og husk så lige på at dieselbiler ganske vist er "hurtige", men at alt er relativt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 Hellere end 330 Ci end det der diesel halløj....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 Vil sku hellere ha den med diesel ind benz.. for den 330i motor er nok verdens kedeligste motor der er blevet lavet..:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 nej det må være en punto 1,2 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 Hørt Peter!!! Jeg var i hvert fald aldrig begejstret for min heller.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 Claus.... Det er ikke en bil? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 nej ved det godt..... er der nogen af jer der kender noget til peugeot's 3,0 L motor.... styrker svagheder... har lidt kig på coup'en der nu kan fås til fornuftige priser... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 Går ud fra, at du taler om den gamle coupe? Personligt synes jeg den motor er ganske lækker selvom bilen langt fra er så sportslig som den umiddelbart ser ud. Den kører mere som en limousine med lidt sportsligt præg og er desværre ikke særlig hurtig (0-100 på 8,2 mener jeg det er). Dog synes jeg som sagt den kører glimrende så længe man tager den for hvad det er... Exteriøret er uden sammenligning et sandt mesterværk, men indeni blegner indtrykket dog totalt pga. det billige og kedelige plastic-interiør og det bør du i hvert fald overveje nærmere inden du springer ud i det. Tja... Kan man leve med et noget tamt og billigt interiør og vil man have en "cruiser" der ser rigtig godt ud udefra uden at køreegenskaberne nødvendigvis matcher udseendet så er det den helt rette bil :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites