t0mmy 10 Anmeld indhold Skrevet September 19, 2005 Hej Jeg er lige flyttet til Malmø og har kig på en S2000. Så jeg har forhørt mig hos nogle selskaber for at få lidt forsikringspriser. Ville næsten ønske, jeg ikke havde gjort det ;) Har fået følgende tilbud (helförsäkring, 2000mil pr år, haft kørekort i 7 år, 25år gammel) TryggHansa: 31.000 SEK/år Salus: 29.000 SEK/år Auro: 39.000 SEK/år Hvad går der lige galt her?!?! Mit spørgsmål er, om nogle af jer, som er i nogenlunde samme situation, har andre + bedre erfaringer?!?! Biler i samme kategori: bmw z3+4, mercedes slk230+320, mitsubishi eclipse, porsche boxster, etc. Sørgelig situation, da jeg havde gearet mig selv op til den her bil ;) men 30-40k om året i forsikring er for meget. På forhånd tak. MVH Tommy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 HVOR i Malmö er du flyttet hen? Området har meget at sige for priserne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
t0mmy 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 Ok, postnummer er 21433 på Nobelvägen. Det hedder östre sorgenfri herude. Tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 Hvad går der lige galt her?!?! Dit problem er, at du er lidt for ung og bor på en i forsikringssammenhæng dårlig adresse. Jeg har lige checket prisen hos Länsförsäkringar for min BMW Z4. Årlig præmie ca. SEK 5800 med selvrisiko SEK 3000 - eller ca. SEK 5100 med selvrisiko SEK 5000. Det er med dit kørselsbehov, men ellers med mine data. I øjeblikket betaler jeg ca. SEK 2900 pr. år - fordi bilen er dækket af fri vagnskadeforsikring i de første 3 år. I øvrigt er jeg begunstiget af at bo i en by med et godt postnummer og at have haft kørekort i ca. 36 år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 Hvis du tillige har oplyst at du holder parkeret på gaden??... Vi gav ca 10.000 sek for en slk 230 parkeret i fællesgarage på Ön, en fører på 30 og kørekort i 11 år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Babak 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 Postnummer Hvad er et godt postnummer, hvis man ønsker en billig bilforsikring? Kigger på hus i Svedala, er det godt/skidt set med forsikringsselskabets øjne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
henke 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 Kørekort Det er meget muligt, at de ikke har brugt dine 7 års anciennietet på kørekortet, heller ikke selvom du har svensk personnummer. De kan nemlig ikke finde dit kørekort i registret, så du er nødt til specifikt at nævne din anciennitet for at få den rigtige pris. For at tegne forsikringen skal selskabet nok også bruge en kopi af dit kørekort. Mvh Henrik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Plesner 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 Jeg vil sige at egen villa med garage eller endnu bedre lukket garage plejer at hjælpe godt. Nogen gange kan det hjælpe hvis du oplyser at bilen kun føres af personer over 25 År. Det kan også godt blive billigere hvis bilen står i konen/kærestens navn, således at forsikringen kan tegnes i hendes navn med dig som bruger (ja vi må nok indrømme at de kvinder har en lavere ulykkesfrekvens en os ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 Pris for BMW Z4 Hey jeg har lige fået mine forsikrings papire på min BMW Z4 2.5 Pris 12000 halvårligt, men heldigvis betaler BMW halvdelen de første 3 år da jeg købte den for ny for 6 md siden igennem BMW malmø men jeg har lige checket for prisene hos tryk hansa 17000 om året jeg er 24 år og har haft kørekort i 6 år og bor i postnummer 21243 (kirsebergstaden) og holder på åben gade Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
t0mmy 10 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2005 Tak for al jeres input. Jeg havde også regnet med, de høje priser skyldtes min alder, men APGraph har da fået en meget god deal ;) Jeg må prøve at høre Trygghansa ad, om de kan hjælpe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tommy_h 0 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2005 jeg gav 21000/år for min z4 importeret. var da 22 og havde kørekort siden 1999. min nuværende passat w8 gir jeg 18 for ca. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2005 Mo.... Dammm du er gammel :):):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
t0mmy 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2005 Fik lige et tilbud fra Länsförsikringer på ca. 16000 SEK/år, hvis jeg også køber hem+person. Men det skulle jeg jo ha' alligevel, så jeg er en happy camper ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites