Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 7, 2005 Eller, du kunne leje en plads hos os... Jeg har boet her i 2½ år, og aldrig set glasskår eller lignende, har heller ikke hørt om nogle der har haft problmer ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2005 Eller' date=' du kunne leje en plads hos os... Jeg har boet her i 2½ år, og aldrig set glasskår eller lignende, har heller ikke hørt om nogle der har haft problmer ...[/quote'] .....bortset fra du selv har haft indbrud på din p-plads, i det gamle franske lig (en ½ time efter den lige var blevet solgt) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 7, 2005 .....bortset fra du selv har haft indbrud på din p-plads' date=' i det gamle franske lig (en ½ time efter den lige var blevet solgt) [/quote'] Det havde jeg sgu da lykkelig glemt... I det mindste stjal de ikke noget. Jeg havde selv pillet radioen ud en time før.... idioter... heldigvis var køber ligeglad... Men ok... jeg har så ikke set noget i 1½ år :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites