Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 Kan ikke, vil gerne... Der er forskel... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 Endnu en der opfordrer til en masse' date=' men ikke selv gider gøre noget ved det!!![/quote'] Du er vel nok i det positiv hjørne idag hva Thomas?! :D Er der stemning for noget bowling på Big Bowl her i Malmö, lørdag den 15. okt? Hvis der er mindst tre der kan, så kan jeg godt stå for den store udfordring det er at ringe til Big Bowl, og booke en bane (eller flere) i to timer. God weekend! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 Fed ide, men jeg kan desværre ikke... Se ovenstående grunde... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
willerup 0 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 Er der stemning for noget bowling på Big Bowl her i Malmö, lørdag den 15. okt? Hvad med weekenden efter? Ville passe mig bedre:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2005 Hvad med weekenden efter? Ville passe mig bedre:-) Vi dropper hermed den 15. okt, og så arrangerer du bare en tur weekenden efter :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
willerup 0 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2005 Så er der tur:-) Vi dropper hermed den 15. okt' date=' og så arrangerer du bare en tur weekenden efter :)[/quote'] Så indkaldes der hermed til "høstfest" i Big Bowl på Ö. Förstadsgatan. Planen er at vi mødes fredag d. 21 oktober, når vi har været hjemme og vende efter arb, og så bowler og øller vi lidt:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret September 26, 2005 Så indkaldes der hermed til "høstfest" i Big Bowl på Ö. Förstadsgatan. Planen er at vi mødes fredag d. 21 oktober' date=' når vi har været hjemme og vende efter arb, og så bowler og øller vi lidt:-)[/quote'] Sådan, Willerup !!! Jeg er med... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
csa 0 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2005 Kæresten og Jeg er også på. Var det ikke en ide at oprette en seperat tråd for denne Bowlingtur under arrangementer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
willerup 0 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2005 Kæresten og Jeg er også på. Var det ikke en ide at oprette en seperat tråd for denne Bowlingtur under arrangementer? Hermed gjort:-) http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?p=47126#post47126 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites