Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2005 Tak Brian :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
boysen 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2005 Well - meget kan jeg kaldes men kylling? NOPE...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2005 Det var godt nok Sandhedens Glød jeg fik pustet til tidligere, hva´!? ;) Rart med real faces på profilerne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2005 Mange af os har da ansigter på vores profiler...det er kun kyllingerne der ikke tør ;) Men jow...der er efterhånden kommet en del nye til det sidste års tid. Jeg ser allerede frem til julefrokosten 2005 i 2006 Og i den forbindelse vil jeg (sammen med Thomas) lige endnu engang gøre opmærksom på, at datoen for julefrokosten er lørdag den 21. januar 2006. Så sørg nu for at sætte kryds i kalenderen, og evt søge fri fra arbejde, så fremt man er interesseret i Sunddebattens Julefrokost årgang 3 :) Se evt info om julefrokosten i tråden her: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=2476 I øvrigt tror jeg bare jeg fortsætter med at gemme mig bag en avatar af Eddie, det er vist bedst for os alle :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2005 Nu bliver jeg lige nødt til at komme med en indskudt sidebemærkning helt ude fra sidelinien... Hvis man kigger under arrangementer er der flere gange inviteret til: Fodbold, hygge på Ölkafeen, Biltræf, Mc ture, Pool arrangement, Fester osv. osv.... Så nu vil jeg i ånden af dette endnu engang invitere folk hjem til mig, til lidt socialt hygge hvor dem der har lyst kan drikke, dem der ikke har lyst kan lade være, dem der vil have børn med, kan tage børn med osv. osv. På et tidspunkt er dem med børnene nok gået, og hvis der så er stemning kan dem der har lyst jo tage i byen... Datoen for dette "arrangement": 1/10 - 2005.. Nærmere med adresse følger.. Nu vil jeg så gerne se nogle hænder blive hævet så der rent faktisk dukker nogen op.. Puha.. den bliver lidt svær at trække i land denne her.. MEEN jeg bliver sgu nødt til det.. der er lige indløbet en invitation til en 30-års fødselsdag.. og jeg må nok hellere deltage.. Så jeg må desværre aflyse denne dato, men det skal nu ikke afholde folk fra at mødes da der jo som sagt findes mange steder i Malmø hvor man kan mødes og hygge lidt.. deriblandt Ölkafeen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2005 Sikken en masse ansigter....Det var sku da rart at se hvordan folk ser ud!!!!! godt gået drenge...og Miriam ;) smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2005 Syntes ikke det er rart:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2005 Så må jeg vel også hellere hoppe med på moden med avatars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret September 18, 2005 jamen jeg gør det da også ! æv! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 18, 2005 ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGHHHHHHH .......Få det væk.......PLEEEEEASE...... ;) Så må jeg vel også hellere hoppe med på moden med avatars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2005 Supermule: Hehe you know me bastard Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret September 18, 2005 Hmm jeg er måske lidt anonym.... men man kan da se nogle plirrende øjne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael P 10 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2005 Jamen, så bytter jeg også billedet ud!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 Jeg synes det er stort!! Vi er vel voksne mennesker :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 Jeg synes det er stort!! Vi er vel voksne mennesker :) Nogen gange er jeg sq ikke helt sikker på det med dig Gio;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 Thomas: *SCHYYYY*...:p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PeterN 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 Ny på den sociale front:-) Jeg er godtnok ny her i forummet, selvom jeg har boet en tid her i Sverige, men jeg vil da super gerne med til noget socialt samvær:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 Er der nogen af dem med børn der har lyst til en tur i aqua kul på lørdag? Guess not! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Streton 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 Hmm så hopper jeg med på "dillen" med et billede :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2005 Tjaaa... hvorfor ikke synes også det er kanon med noget socialt -hvis jeg ellers er hjemme... Håber meget på at väre med til julefrokosten! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2005 Jeg har altid haft billede på - hvad holder jer andre tilbage?? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 ... nu tråden startede med socialt samvær, var det så ikke en ide at arrangere noget lignende bowling eller noget? Det kan alle, små som store være med til og der ligger et ret stort sted på Slussen som er tjekket ud og som er rigtig lækkert.. :p ... og med masser af plads er der muligheder nok for bare at kigge på... moi er nemlig en kegle til bowling... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 ... nu tråden startede med socialt samvær, var det så ikke en ide at arrangere noget lignende bowling eller noget? Det kan alle, små som store være med til og der ligger et ret stort sted på Slussen som er tjekket ud og som er rigtig lækkert.. :p ... og med masser af plads er der muligheder nok for bare at kigge på... moi er nemlig en kegle til bowling... adsen... Du finder bare en dato og arrangere... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 Hmmm.... er nu mere til sidelinien... Desuden er jeg noget hængt op for tiden pga studiestart så jeg ved ikke engang hvornår der skulle være tid til det for mit eget vedkomne... Men det var bare et forslag der kunne tages op og arbejdes videre med... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 Hmmm.... er nu mere til sidelinien... Desuden er jeg noget hængt op for tiden pga studiestart så jeg ved ikke engang hvornår der skulle være tid til det for mit eget vedkomne... Men det var bare et forslag der kunne tages op og arbejdes videre med... ;) Endnu en der opfordrer til en masse, men ikke selv gider gøre noget ved det!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites