Jump to content
Guest Supermule

Hvad med noget socialt samvær???

Recommended Posts

Mange af os har da ansigter på vores profiler...det er kun kyllingerne der ikke tør ;) Men jow...der er efterhånden kommet en del nye til det sidste års tid. Jeg ser allerede frem til julefrokosten 2005 i 2006 :thumbup:
Og i den forbindelse vil jeg (sammen med Thomas) lige endnu engang gøre opmærksom på, at datoen for julefrokosten er lørdag den 21. januar 2006. Så sørg nu for at sætte kryds i kalenderen, og evt søge fri fra arbejde, så fremt man er interesseret i Sunddebattens Julefrokost årgang 3 :) Se evt info om julefrokosten i tråden her: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=2476 I øvrigt tror jeg bare jeg fortsætter med at gemme mig bag en avatar af Eddie, det er vist bedst for os alle :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu bliver jeg lige nødt til at komme med en indskudt sidebemærkning helt ude fra sidelinien... Hvis man kigger under arrangementer er der flere gange inviteret til: Fodbold, hygge på Ölkafeen, Biltræf, Mc ture, Pool arrangement, Fester osv. osv.... Så nu vil jeg i ånden af dette endnu engang invitere folk hjem til mig, til lidt socialt hygge hvor dem der har lyst kan drikke, dem der ikke har lyst kan lade være, dem der vil have børn med, kan tage børn med osv. osv. På et tidspunkt er dem med børnene nok gået, og hvis der så er stemning kan dem der har lyst jo tage i byen... Datoen for dette "arrangement": 1/10 - 2005.. Nærmere med adresse følger.. Nu vil jeg så gerne se nogle hænder blive hævet så der rent faktisk dukker nogen op..
Puha.. den bliver lidt svær at trække i land denne her.. MEEN jeg bliver sgu nødt til det.. der er lige indløbet en invitation til en 30-års fødselsdag.. og jeg må nok hellere deltage.. Så jeg må desværre aflyse denne dato, men det skal nu ikke afholde folk fra at mødes da der jo som sagt findes mange steder i Malmø hvor man kan mødes og hygge lidt.. deriblandt Ölkafeen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGHHHHHHH .......Få det væk.......PLEEEEEASE...... :fight::surprise: ;)

Så må jeg vel også hellere hoppe med på moden med avatars.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

... nu tråden startede med socialt samvær, var det så ikke en ide at arrangere noget lignende bowling eller noget? Det kan alle, små som store være med til og der ligger et ret stort sted på Slussen som er tjekket ud og som er rigtig lækkert.. :p ... og med masser af plads er der muligheder nok for bare at kigge på... moi er nemlig en kegle til bowling... :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Palle...
... nu tråden startede med socialt samvær, var det så ikke en ide at arrangere noget lignende bowling eller noget? Det kan alle, små som store være med til og der ligger et ret stort sted på Slussen som er tjekket ud og som er rigtig lækkert.. :p ... og med masser af plads er der muligheder nok for bare at kigge på... moi er nemlig en kegle til bowling... :rolleye:
adsen... Du finder bare en dato og arrangere...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm.... er nu mere til sidelinien... Desuden er jeg noget hængt op for tiden pga studiestart så jeg ved ikke engang hvornår der skulle være tid til det for mit eget vedkomne... Men det var bare et forslag der kunne tages op og arbejdes videre med... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmmm.... er nu mere til sidelinien... Desuden er jeg noget hængt op for tiden pga studiestart så jeg ved ikke engang hvornår der skulle være tid til det for mit eget vedkomne... Men det var bare et forslag der kunne tages op og arbejdes videre med... ;)
Endnu en der opfordrer til en masse, men ikke selv gider gøre noget ved det!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites