Guest Palle... Anmeld indhold Skrevet September 13, 2005 Det har vist været oppe og vende et par gange før, men jeg kan ikke lige finde tråden, så derfor en ny af slagsen. Jeg vil gerne anbefale en billig frisør. Quality Clip (???) Södra Förstadsgatan 120 21428 Malmö Det koster 100 SEK for mænd (mener faktisk det er samme pris for kvinder også) og er helt ok. Jeg er blevet klippet der 2 gange, og det er helt ok. Der er rent faktisk tale om KLIP og ikke bare maskin-cut. Man kan komme der uden tidsbestilling, eller man kan ringe på 040-963399 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 13, 2005 Så kan man jo diskutere om hvorvidt der bliver betalt arbetsmarknadsbidrag osv af de penge... Det kan ganske enkelt ikke lade sig gøre at klippe til 100kr pr kunde og leve af det. Ud af de 100 kr skal der betales skatter, moms , materialer osv. Det er umuligt og kan ikke lade sig gøre... Det er det Rikke kæmper imod hver dag. Der er altid nogen der kan gøre det billigere, men ikke i særlig lang tid, for så siger pengene og banken stop. Det er jo det vi har i DK. Kig bare ind på Nørrebro... Der kan du blive klippet for en 50'er, men tror du de bidrager med noget til den danske statskasse??? nej vel... Fremfor prisen, skulle man konkurrere på kvaliteten og service'n... Derfor er erfarne frisører så eftertragtede, idet de kan håndtere alle aspekter af frisørfaget. Det kan man ikke med 1 års udd... Aldrig nogensinde... Men bryder man sig ikke om kvaliteten af det man køber, men kun om prisen, så er det ikke håret der er vigtigt.... og hundeklippere kan man finde mange steder! :( Det var bare mit sure opstød... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret September 13, 2005 Hva' fa'en ved du om kvaliteten når du ikke engang har set mig ??? Hvis han mener han kan lave en forretning ved at ta' 100SEK for en klipning, så må han vel om det ? Jeg er tidligere blevet klippet her i malmö til 350 sek. Det var sgu ikke bedre. Og, inden du bliver alt for hellig, hvordan har du det så selv med sort arbejde ? Det er det alle håndværkere kæmper imod hver dag. Din udtalelse om hundeklipper er direkte latterlig. Måske Rikke bare er for dyr ??? Var det en M5 hun skulle køre rundt i ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2005 Så kan man jo diskutere om hvorvidt der bliver betalt arbetsmarknadsbidrag osv af de penge... Det kan ganske enkelt ikke lade sig gøre at klippe til 100kr pr kunde og leve af det. Ud af de 100 kr skal der betales skatter, moms , materialer osv. Det er umuligt og kan ikke lade sig gøre... Det er det Rikke kæmper imod hver dag. Der er altid nogen der kan gøre det billigere, men ikke i særlig lang tid, for så siger pengene og banken stop. Det er jo det vi har i DK. Kig bare ind på Nørrebro... Der kan du blive klippet for en 50'er, men tror du de bidrager med noget til den danske statskasse??? nej vel... Fremfor prisen, skulle man konkurrere på kvaliteten og service'n... Derfor er erfarne frisører så eftertragtede, idet de kan håndtere alle aspekter af frisørfaget. Det kan man ikke med 1 års udd... Aldrig nogensinde... Men bryder man sig ikke om kvaliteten af det man køber, men kun om prisen, så er det ikke håret der er vigtigt.... og hundeklippere kan man finde mange steder! :( Det var bare mit sure opstød... Hvis man kan fåden samme vare til 100 kroner, hvorfor så give 300? LÆidt mange drikkepenge syntes jeg! Og er det ikke Din kone der har tilbudt at køre rundt i malmø for 400,-? Hvor mange af de penge betaler hun i skat, tror ikke det er mange!!!:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2005 ....tror denne tråd bliver en af de længere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret September 13, 2005 ....tror denne tråd bliver en af de længere Hehe ... ja, det var også det jeg tænkte... ikke mere fra mig i denne tråd. Ikke mere end; herreklipningen (med ganske normalt kort hår) er helt ok. Jeg har ikke skrevet om det før nu, da jeg lige ville klippes et par gange dernede, inden jeg ville skrive om det. Over and out Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2005 Jeg bliver klippet samme sted som Palle nævner, hvorfor give 475,- SEK hos Larsson & Lange, hvis ikke lige man skal "mode" klippes :D Tror iøvrigt frisørene er glade for den nye ligestillingslov, så de kan tage samme pris for mænd/kvinder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2005 *stikker Brian en tudekiks* :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest blær Anmeld indhold Besvaret September 13, 2005 Har lige testet min iQ på tv2. den var 74 ligesom frisørene..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Peter Kær Anmeld indhold Besvaret September 13, 2005 Har lige testet min iQ på tv2. den var 74 ligesom frisørene..... Er det dig, Trinity?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 14, 2005 Hahahahahaha.... Vil man køre Lada, så er det jo også billigere end at køre Mercedes. Og ja Rikke "SKULLE" ha en M5, men hun brød sig ikke om at sidde så langt nede. Så vi leder videre... Og du havde måske ikke tænkt at jeg tjener nok for os begge to??? Men som sagt, kan man ikke konkurrere på kvalitet, så kan man altid på prisen.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret September 14, 2005 Men som sagt, kan man ikke konkurrere på kvalitet, så kan man altid på prisen.... Du er sgu sjov, Brian.... Du aner jo ikke noget om kvaliteten da du ikke har set resultatet. Måske frisørens lokalitet har indflydelse på prisen ? Måske manden får hjælp til opstart af virksomheden, måske det er noget helt andet. Det er da fuldstændig ligegyldigt... Hvis vi er glade for resultatet, hvorfor skal vi så betale 300-350 sek ??? Det er jo bare en anbefaling, ingen tvinger dig til at gå derind (hvilket du jo nok ikke ville gøre under nogen omstændigheder) Acceptere dog, at nogle syntes det er latterligt at betale mere for en simpel klipning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret September 14, 2005 Generelt så er der overskud af frisörer i Sverige og det er så stort at der ikke längere gives opstarttilskud for langtidsledige frisörer til dette fag! det fortäller da lidt om presset i faget. Faget har et lidt blakket ry isär hos Skatteverket!! Jeg har oplevet at den generelle kvalitet her i Skåne er noget lavere end i Danmark, men man kan väre heldig at finde en billig frisör der også er god. Jeg er ikke kräsen eller forlangende men det må da godt väre lidt pänt når jeg har väret til firsör også til lidt mere penge. Men som sagt kan der vel også vöre gode billige frisörer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
raket77 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2005 minder lidt om debatten om de polske arbejder kontra de danske. Men jeg tilslutter mig Fedtmules prædiken om at vi skal betale lidt mere for den samme ydelse/vare. Så nu er det slut med at handle i Netto fremover hedder det ICA. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret September 14, 2005 "Hvis der er nogen der kvalificeret til udtale sig om ting de ikke har forstand på, så er det mig" .citat slut Jeg er solidarisk med Raketten og Fedtmule! jeg har desværre bare meget travlt , så jeg vil nøjes med at brænde ca 20 % af min løn istedet. På den måde er det lidt lissom at handle på Strøget i KBH, det er nemli' kool. Det er squ også for galt at alt er billigere i Sverige.... hvad fanden tænker de på ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret September 14, 2005 "Hvis der er nogen der er i stand til udtale sig om ting de ikke har forstand på, så er det mig" .citat slut HAHAHA Michael.... det er jo et gammelt Erhard Jacobsen citat; eller er det Monrad & Rislund :D Damn, det er vist fra "1991" (udgivet i 1981, naturligvis).... Gamle mand Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2005 Men jeg tilslutter mig Fedtmules prædiken om at vi skal betale lidt mere for den samme ydelse/vare. Så nu er det slut med at handle i Netto fremover hedder det ICA. Er du ironisk? Hvorfor skulle man dog betale mere for de samme varer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret September 14, 2005 Jaaa det er fuldstændig rigtigt Palle ! :) "1991 en fremtidsvision" men jeg tror at det var tidligere trafikminister fra cd Melchoir de sigtede til ? men man må godt låne når det ikke kan siges bedre ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sony 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2005 Nogen der ved frisørens åbningstider? er d en mand eller dame der klipper? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret September 18, 2005 Nogen der ved frisørens åbningstider? er d en mand eller dame der klipper? Man - fredag 9 - 20 Lör - Söndag 10 - 18 Det er en yngre mand der klipper.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zenia 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2007 Er der nogen der kender en god frisør i Malmø til rimelige priser? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vero 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2007 husie hørnan Er der nogen der kender en god frisør i Malmø til rimelige priser? Hej! Jeg bruger en riktig god og bilig frisør som heter Husie Hørnan, tlf 040 21 21 21. Ligger i Husie. Hun er billig og god,og ofte godt booket. Betalte kun 500 sek for klipp, stiper og farvet bryn. Mvh Vero:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2007 Din udtalelse om hundeklipper er direkte latterlig. Måske Rikke bare er for dyr ??? Var det en M5 hun skulle køre rundt i ?? Apropos Rikkes priser, de er ALT andet end dyre :D og skal lige hilse og sige, at jeg har haft den store fornøjelse af at blive klippet af hende :th2: Helt Ærligt det var super fedt og ikke mindst, var hun meget meget sød.....Ja Ja Brian du er osse meget flink Og ja måske irellevant for denne debat, men alligevel. Måtte bare liiige blande mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 30, 2007 Tak for det Christina :) Vi er lige landet i Zermatt og jeg skulle hilse fra Rikke og sige tak for de pæne ord..... :) Apropos Rikkes priser, de er ALT andet end dyre :D og skal lige hilse og sige, at jeg har haft den store fornøjelse af at blive klippet af hende Helt Ærligt det var super fedt og ikke mindst, var hun meget meget sød.....Ja Ja Brian du er osse meget flink Og ja måske irellevant for denne debat, men alligevel. Måtte bare liiige blande mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Khil 10 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2008 Den omtalte frisør på S. Innerstaden koster nu 140 sek. Til den pris, ville jeg nok fravælge dem fremover. Kvaliteten svinger simpelthen for meget helt afhængigt at hvem der klipper hen (De er nemlig 3-4 stykker). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites